FruHellström skrev 2011-10-12 19:49:40 följande:
Ja jävlar i min lilla låda!!! Vilken pärs!!
Efter lite fniss så satte han fart o klippa, den satt som bara den, för han fick inte tag i knuten heller, den hade tvinnat sig lr så? Känner under tiden hur han rycker o det känns som ståltråd som dras?
Under tiden jag ligger där så känner jag hur han tar bort sina händer o säger, Men oj, nu kissar hon på mig! Varpå sköterskan säger: Ja, men det är bara o låta det komma, ingen fara... Tittar på min sambo som ser hur cool ut som helst, vilken kall jävel, tänker jag. Panik, mer lustgas! Sen hämtar de en till sköterska som får hålla mitt andra ben, för nu kommer den!! Jag krystar för kung o fosterland! Hör sen hur han säger, varför gör hon sådär, samtidigt som han drar för o få ut bebis... Hör mig själv gallskrika när bebis kommer ut...
Saken är den att jag varken kissade på läkaren eller födde.... Men satan vilken trip jag fick av lustgasen, Jag funderar ärligt på att skippa den på FL, jag blev ju helt kokko!! Hahaha!!!
Men sköterskan garvade gott då jag bad läkaren om ursäkt för jag kissat på honom!
Fick ligga kvar ngn timme extra för bebis blev nog lite störd, hjärtslagen va uppe runt 200 , på morgonen hos bm så va de på 120... Stackars min lilla snutt!

Frågade bm oxå om hur lång tid det brukar ta efter klipp, ca en vecka verkade vara det vanliga, så nu ska det putsas fönster o fejjas^^
härlig upplevelse hehe, grattis