Cerclage?
Nu tror jag att Frugan och Me on fire ligger på BB!!
Nu tror jag att Frugan och Me on fire ligger på BB!!
Hej hej här händer fortfarande inget knappt några sammandragningar och inga värkar. Fast har funderat på tänk om jag tillhör dem som inte får några värkar utan bara öppnar sig och sen är det dags att krysta. Ska till BM i morgon så får vi se om hon gör en hinnsvepning men borde min man följa med in då med tanke på att vi bor 30 min från BM. Om något sätter i gång hur lång tid tar det då? Tänk så sitter jag i bilen och så sätter det igång.
Börjar ju bli orolig för Fru Hellström.
Har varit hos BM idag. Hon gjorde en undersökning som visade att två cm av tappen var kvar och att jag var öppen ca 2cm och att livmodern var mjuk som smör =). Vi gjorde ingen hinnsvepning idag men hon förslog sex "töm och glöm" sa hon =).
På mitt sjukintyg står utevistelse så kan de inte säga något om de ser en i affären.
Funderar på va min bebis väntar. Hon kanske märkte att jag var på väg att bli sjuk så hon väntar tills jag blir frisk igen. Avskyr att vara sjuk som tur är är det väldigt sällan jag drabbas men varför just nu.
Ska vi lägga till Födelsedag på BF-listan. Kan ju vara intressant för nya slapptappar att se hur att man faktiskt kan gå över tiden.
Vad tycker ni?