mamma mys skrev 2011-12-01 03:58:26 följande:
mischooo:jag menar att man blir mer trött utan järntabletter om man har lågt järn värde....kan det inte vara citodonet du blir trött av???
ja, kan nog stämma
Becka81 skrev 2011-12-01 13:21:47 följande:
Är lättad. Var på återkoll idag exakt samma dag i graviditeten som jag gjorde koll förra gången och var öppen 2 cm. Med cerclaget såg det bra ut. Nu ska jag bara ta mig förbi 25+2 nästa torsdag, för det var då min dotter föddes. Läkaren sa att hon haft en patient med liknande tapp som mig och hon födde i v. 32-34 någon gång. Hoppas jag går längre än så.
första steget avklarat
stort grattis, hoppas du kommer till v 36-38
mamma mys skrev 2011-12-01 16:50:56 följande:
becka81: grattis till bra kontroll...:)
nu är jag hemma med nya bilen..imorgon ska jag till bm sen ska jag gå igenom alla finesser på nya bilen sen över till en kompis som vart o shoppat åt mig på ullared...det sista som behövs till bebisen:) i helgen funderar jag på att hämta ut vagnen:)
låter som det är redan jul hos dig, grattis till bilen och grejerna ifrån ullared och vagnen
violatricolor skrev 2011-12-01 18:12:19 följande:
V. 25+4 idag och 100 dagar kvar...
wow bra kämpat, nu är det nerräkning som gäller
Lill Z skrev 2011-12-01 22:03:52 följande:
Sitter här med mitt cerklage och min oro....hur länge har ni haft ont efter insättningen. fick mitt cerklage i onssd förra veckan, och har fortf ont. Värst när jag har varit på toa. Har varit ganska förstoppad och vet inte om det har gjort att jag har ondare än första gången. Har dessutom en hopplös hosta som gör att det gör ont när jag hostar.
Är det ngn som fått en infektion när man satt in cerklaget, och vad var i så fall symtomen på den?
Har nog dessutom börjat få känning i fogarna så just nu känner jag mig öm över allt i den nedre regionen.
nu när jag har detta cerklage upplever jag mer smärta än när jag hade den vanliga och med den vanliga hade jag uvi rätt så ofta