Cerclage?
jag har jätte ont
igår fick jag en tjock krämig flyttning med en strimla rosa på och idag smärtan blir mer och mer och min vilding sträcker på sig över hela magen
jag har jätte ont
igår fick jag en tjock krämig flyttning med en strimla rosa på och idag smärtan blir mer och mer och min vilding sträcker på sig över hela magen
Vet inte. Vid mina tidigare förlossningar hade jag inte och vid senast vet jag inte eftersom bm kollade om jag blödde och hon sa vad är detta för flyttning och torkade mig. Så ärligt vet jag inte......... Becka jag vaknade precis och ligger i sängen. Somnade inte till kl sex. Jag var drogad av medicinen samt min Messi hade gympa eller fotbollsmatch igår och jag får alltid vänta tills han är färdig ochdet är jätte jobbigt eftersom dem har blivit mer regelbundna och starkare för varje dag och lite pinsamt när magen flyger höger och vänster. Smaklig måltid och grattis till examen. Bra jobbat hoppas den stora examen kommer färdig bakad så du kan njuta.
hej
det gick bra, järnvärdet steg :D ifrån 93 till 94 så nu måste jag ta 2 tab innan kejsarsnittetet. men smärtan är katastrof., det svider i etappen
mamma mys, efter klippet kanske du lugnar ner dig lite specielt efter lite kärlek ;)
becka är det en pojke el flicka
Missade ditt inlägg mamma mys. Tack snälla jag har fyra barn och den första var en pojke. Jag tackar gud för allt, jag har engravsten med alla mina barn i som ger mig styrkan.............. Lill z. Skönt att komma ett steg närmare.. Kommer ihågförra året i maj fick jag mitt vanliga cerklage och efter operationen gick jag med hjälp av personal på toa och helt plötsligt blev jag kritvit och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde som fick dem panik, men dem fick släppa in mig till sängen. En gång tidigare vid min andra missfall hade jag väldigt lågt hp och på uppvaket blev jag kissig och fick hjälp av en kvinna och en man ochdet körde sängen till toaletten så många steg fick jag inte ta. Hur som helst jag blödde ner toan och även dem fick släppa mig till sängen. Väl i rummet ville jag kissa igen. Men det gick inte bm med. Ville sätta mig på pottan i sängen som jag vägrade. Då satte hon pottan på en stol intill mig hehe stakars bmsom hade mig just den dagen. Det slutade med två påsar blod. Jaja inte är vi starka efter en operation. Men vi är riktiga kämpars.