TikTok skrev 2010-10-11 19:08:11 följande:
Schäfer: Tack. Förstod att det va lite OT då ingen ville svara här, men men jag chansade iaf.
Skönt du fick en ny tid för mätning på onsdag. Jag ska själv gå på mätning nu på tisdag men jag går varje vecka. Hoppas allt är oförändrat därinne då. Jag håller mina tummar!

Var går du på dina mätningar?
Håller tummarna för att det ser fint ut!
Grazila skrev 2010-10-11 13:45:40 följande:
Hej flickor, bara inne och kollar lite hur ni har det och hur ni mår :) Här är man ganska ihopläkt nu och rutinerna fallit på plats..
Dallis!! Gud vad nära det är nu, såååå härligt ju! Lycka till och allt "det där"
Nu har jag väl bara sett en bråkdel av vad ni pratat om, Niinis ang. att sluta amma framöver. Mitt råd skulle vara att inte göra så stor affär av det, att sova i eget rum och så är lite stressande för mamman ibland. När du måste vara ifrån "förstår" ofta lillknytt det på ett annat vis: att mamma verkligen inte är där och att pappa är den som är till hands. Hos oss när det hänt, har det fallit sig naturligt liksom. Efterhand mjölken sinar tappar knyttet också intresse när alternativet blir bekvämare, dvs annan mat etc. Lycka till med allt!
Nu måste man ju titta in lite tätare när det händer grejer här snart

Kramar alla

Tack Grazila!
Det känns lite nervöst minsann. Jag hoppas att den här veckan går fort, så det blir gjort någongång :)
Schäfer: Vad skönt att allt såg bra ut! Nu kan du ta ett djupt andetag och slappna av igen :)