• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • LG74
    morgonsolan skrev 2010-12-30 13:10:20 följande:
    En bra poäng där Lisa.. men jag är iallafall jag. Du förstår det va? FlörtHåller nu tummarna för att vi ska få åka och hämta våra småprinsar snaaart! KRAM
    Ja men jag är ju inte säker. Är du en i "Teamet"? S som har en S?
  • morgonsolan

Men herregud JA  Hahaha! Ja, det kanske inte är så självklart jämt som man tror.. När jag tänker efter . Men du ser ju en typisk Teamet-aktivitet på pres.bilden KRAM till dig!!

LG74 skrev 2010-12-31 16:14:27 följande:
    Ja men jag är ju inte säker. Är du en i "Teamet"? S som har en S?

• Poppinella

Jag vågar nog vara glad för förhoppningsvis är vi på banan snart igen!
    Fick dra tillbaka medgivandet i mars och efter det har det varit mycket upp och ner för oss (lång historia), men går allt som vi vill kan vi snart ansöka om nytt igen! Hoppas hoppas hoppas!

• Namaste72
    Poppinella skrev 2011-01-03 13:44:19 följande:
    Fick dra tillbaka medgivandet i mars och efter det har det varit mycket upp och ner för oss (lång historia), men går allt som vi vill kan vi snart ansöka om nytt igen! Hoppas hoppas hoppas!
    Heja heja!
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Namaste72

Och jag måste bara skriva av mig:

Jag är så glad och tacksam och hedrad att ha blivit utsedd till förälder till vår dotter!Hjärta

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • LG74
    morgonsolan skrev 2011-01-03 12:57:04 följande:

Men herregud JA  Hahaha! Ja, det kanske inte är så självklart jämt som man tror.. När jag tänker efter . Men du ser ju en typisk Teamet-aktivitet på pres.bilden KRAM till dig!!

HI hi hi! Jag körde med uteslutningsmetoden. Men teamaktiviteten kunde ju gett en ledtråd. *fniss*
    Vad roligt att ni tar ett nytt steg mot ert barn!
  • Poppinella

Nämen vad gulligt sagt Maja T! DET gjorde mig glad!
    Jag trodde jag kom ihåg "alla", men ingen mig... grå mus som jag brukar vara på forum

Jag har allt varit inne och kollat här så helt borta har jag inte varit, man vill ju hålla koll på alla barnbesked och annat. Dock har jag inte skrivit pga att adoptionen har legat på is det sista året. Nu hoppas jag dock att vi snart är igång igen!

• Ethi
    Det håller jag tummarna för
Svar på tråden Glada sidan 7