• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Namaste72
    Chimamanda skrev 2011-01-20 18:22:13 följande:
    Jag är glad för att vi idag fått definitiva besked från vår hemutredare att vi kommer att bli godkända! Dessutom erbjöd hon oss syskonmedgivande bara sådär! Helt snurrig och glad idag!
    Stort grattis!
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • chatnoir
    Jag är glad för att vi idag fått definitiva besked från vår hemutredare att vi kommer att bli godkända! Dessutom erbjöd hon oss syskonmedgivande bara sådär! Helt snurrig och glad idag!
    Grattis!
  • LG74

Grattis Grace O! Så härligt med ett steg till på väg mot barn!

Tack för grattis till åttaåringen! Ja, alla pengar på jorden är inte värda så mycket som mina barn.

• Zabka

Grattis Grace!!! 

Idag är jag väldigt glad eftersom vi äntligen har postat första delen av vår ansökan (efter att ha väntat i 6 långa veckor på en blankett från barnhemmet)!!

• skogstjejen19

Jag är glad för att i morgon kommer våran brevlåda vara full av uppgifter til oss och sista fakuran, aldrig har man väl längtat så efter en faktura.
    Hoppas att det rullar på nu så vi kommer iväg till brudarna snart

• Namaste72
    Zabka skrev 2011-01-30 13:24:07 följande:
    Grattis Grace!!! 

Idag är jag väldigt glad eftersom vi äntligen har postat första delen av vår ansökan (efter att ha väntat i 6 långa veckor på en blankett från barnhemmet)!!

Gilla gilla gilla!
    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 2 av 52-78}
  • skogstjejen19

Hur lycklig som helst, vi står nu under "väntan på resa" på AC sidan, helt otroligt underbart det känns, fast vi vet att vi har väntat på resa så känns det endå helt underbart att se det i skrift på AC sidan.
    Om bara posten kunde vara tidig idag så blir min dag ännu bättre.

• elsa77
    lesoth skrev 2011-01-31 10:48:24 följande:
    Hur lycklig som helst, vi står nu under "väntan på resa" på AC sidan, helt otroligt underbart det känns, fast vi vet att vi har väntat på resa så känns det endå helt underbart att se det i skrift på AC sidan.
    Om bara posten kunde vara tidig idag så blir min dag ännu bättre.

ååå va spännande,, undra om brevbärarna vet vilken otrolig information och lycka som sitter på ibland

Stort grattis!!!

Vilken underbar måndag!! jag är så glad för mini trivs så bra på dagis!!!

• Julifru

Jag är så glad för att vi har världens underbaraste och busiga ungeHjärta och för alla underbara adoptionsvänner man fått !!!!

• Namaste72
    Julifru skrev 2011-01-31 16:15:20 följande:
    Jag är så glad för att vi har världens underbaraste och busiga ungeHjärta och för alla underbara adoptionsvänner man fått !!!!
    Håller med!
    { Mamma till världens finaste dotter } { vecka 2 av 52-78}
Svar på tråden Glada sidan 7