• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Zabka

Det kanske är dags att damma av den här tråden igen? Det måste väl ha hänt massor sedan augusti?

Jag kan börja:

Jag är superglad för att alla pusselbitarna har fallit på plats och att vi har hittat "vårt" land, Colombia, och för att vi har fått börja samla papper!

• Marie IE B

Härligt initiativ Nanashi! Jag har många gånger tänkt tankar som skulle ha passat här på Glada Sidan men de har stannat vid tankar.
    Lycka till med papperssamlandet och grattis till att ha hittat ert land!
    Jag är glad för att jag snart ska få fira min andra jul med vår lilla böna, jag är också glad för min mans skull som idag jobbat sin sista dag på över 8 månader även om det på samma gång betyder att min underbara tid hemma går mot sitt slut, något jag kommer att förtränga in i det sista

• Maisie

Jag är så glad över att vi har firat vår första jul tillsammans. Det blev en perfekt dag som vi kommer att minnas länge.

• Namaste72

Och jag är glad över att ha världens gosigaste dotter, samt att vi om tre veckor börjar ny utredning för syskon

Och så är jag glad för alla vänner som är på gång att skicka akter och väntar barnbesked

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Nimbus

Jag är glad för att Hanya ska starta en ny utredning för syskon, samt att några andra "adoptivvänner" precis fått barnbesked!

• Namaste72
    Nimbus skrev 2010-12-25 14:59:23 följande:
    Jag är glad för att Hanya ska starta en ny utredning för syskon, samt att några andra "adoptivvänner" precis fått barnbesked!
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • JEMAR

Själv är ja glad för att vi har firat vår andra julafton med vår lille toker. Sen att vi nu till veckan kommer ha våra papper påväg till Colombia ännu en gång. (Hoppas på lite kortare väntetid denna gången).

• Mimab

Och jag är glad för att nu har vi varit hemma i två månader med vår son och han har just firat sin första julafton och fick faktiskt träffa tomten! Det är inte illa det!

Gott slut och gott nytt!

• Marie IE B
    JEMAR skrev 2010-12-25 17:57:37 följande:
    Själv är ja glad för att vi har firat vår andra julafton med vår lille toker. Sen att vi nu till veckan kommer ha våra papper påväg till Colombia ännu en gång. (Hoppas på lite kortare väntetid denna gången).
    Åh vad spännande! Håller tummarna för att väntan på lillebroster blir kortast tänkbara
Svar på tråden Glada sidan 7