• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • morgonsolan

Ja om ni HINNER samla akten innan de ringer upp er igen vill säga . Det var ju det vi inte hann! Fem timmar efter att vi satte upp oss ringde ju bv tillbaka.. om vår kille .

Namaste72 skrev 2011-01-14 15:13:38 följande:
    Okej, då förstår jag Jag pratade med BV och enligt dem så kunde vi börja samla akten i stort sett direkt när vi satte upp oss på 72-timmars. Så då borde iaf tiden mellan bb och resa bli lite kortare?

Vad kul att det blev Kina ändå, tänk vad det svänger fort!
  • Namaste72
    morgonsolan skrev 2011-01-14 15:23:49 följande:
    Ja om ni HINNER samla akten innan de ringer upp er igen vill säga . Det var ju det vi inte hann! Fem timmar efter att vi satte upp oss ringde ju bv tillbaka.. om vår kille .
    Ahhh vilken lycka!
    Fast som sagt, vi har blivit varnade...det är åldern som är flaskhalsen för vår del.
    { Mamma till världens finaste dotter }
  • morgonsolan

Hanya: Det kommer att gå toppen! Hur ni än väljer . Gratulera tösabiten er till att hon ska bli stoooorasyster! Blivande storasyster här hemma är alldeles lyrisk.. men just nu väldigt otålig på att få komma iväg till lillebror förstås .

Nähepp, vi är ju ändå i glada tråden och för dialog, så jag drar till med ett GLAD FREDAG till er alla!!! Jag är otroligt lycklig över min fina familj, öven att jag har hälsan och mina vänner och över att vi har världens finaste lillebror som väntar på oss i Kina. Livet är  u_n_d_e_r_b_a_r_t!!!  Solig Solig Solig

• Ålen returns
    morgonsolan skrev 2011-01-14 15:31:41 följande:
    Livet är  u_n_d_e_r_b_a_r_t!!!  Solig Solig Solig
    Tack för att du gör mig glad mitt i all vånda. Glada sidan är bäst!
  • morgonsolan

Stora kramar till dig Ålen!! Solen ska lysa i vår.. {#emotions_dlg.flower}

Ålen returns skrev 2011-01-15 14:53:10 följande:
    Tack för att du gör mig glad mitt i all vånda. Glada sidan är bäst!
  • LG74

Jag är glad och tacksam för min fine, prallige och lite spända sjuåring som fyller åtta imorgon. Tänk att vi snart haft varandra i 8 år!! Glad så klart för min lille spelevink på 4,5 år och vår lillebror som väntar på andra sidan havet. Jag är RIK!

• Ålen returns
    morgonsolan skrev 2011-01-18 14:30:22 följande:
    Stora kramar till dig Ålen!! Solen ska lysa i vår.. {#emotions_dlg.flower}
    Kram
    LG74 skrev 2011-01-18 21:32:33 följande:

Jag är glad och tacksam för min fine, prallige och lite spända sjuåring som fyller åtta imorgon. Tänk att vi snart haft varandra i 8 år!! Glad så klart för min lille spelevink på 4,5 år och vår lillebror som väntar på andra sidan havet. Jag är RIK!

Underbart! Du är biljonär kan man säga
  • morgonsolan

Ja du Lisa, stormrik!!! {#emotions_dlg.flower} Gratta åttaåringen! Glad

LG74 skrev 2011-01-18 21:32:33 följande:

• Chimamanda

Jag är glad för att vi idag fått definitiva besked från vår hemutredare att vi kommer att bli godkända! Dessutom erbjöd hon oss syskonmedgivande bara sådär! Helt snurrig och glad idag!

Svar på tråden Glada sidan 7