• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • skogstjejen19

Jag är glad för att vi snart om 1 dag, bara har 5 månader kvar (i värsta fall) att vänta innan vi får resa till våra tjejer.
    Denna månad har gått super fort, dyr men snabb Drömmer

• Kluran
    LG74 skrev 2010-12-28 21:52:51 följande:
    Glad är jag för JEMAR som skickar idag och för mig själv som väntar på rb till vår prins i Colombia. Ta da! Så var det avslöjat på familjeliv också.
    Åh så underbart Lisa! Stort, stort grattis till lillprinsen Glad! Håller tummarna för att ni får rb snart!
  • Ethi
    LG74 skrev 2010-12-28 21:52:51 följande:
    Glad är jag för JEMAR som skickar idag och för mig själv som väntar på rb till vår prins i Colombia. Ta da! Så var det avslöjat på familjeliv också.
    Ojojojoj!!! Men hjälp! Jag lovar, jag tappade helt hakan och fick läsa typ fyra gånger innan jag kom till "så var det avslöjat på familjeliv också" och förstod att det verkligen, verkligen stod så GRATTIS!!!

Vad härligt med en till pojke! Tänk vad kul de kommer att ha tillsammans Hur gammal är han? 
  • Salacious Crumb

Grattis Lisa G

Vilken härlig tråd att få bli glad åt. Önskar ett barnbesked-rikt 2011 för alla oss som väntar

• Zabka
    JEMAR skrev 2010-12-28 18:06:33 följande:
    Var meningen att vi skulle skicka genom ALC denna gången. Men under vår väntan att få skicka våra papper så ändrade de reglerna. Så vi fick tänka om och börja om enom ffia även denna gången. Fick inte skicka genom ALC pga att vi redan har ett barn från Colombia men inte genom ALC.
    Hoppas att det går jättebra och jättefort via FFIA!
    lesoth skrev 2010-12-29 20:48:42 följande:
    Jag är glad för att vi snart om 1 dag, bara har 5 månader kvar (i värsta fall) att vänta innan vi får resa till våra tjejer.
    Denna månad har gått super fort, dyr men snabb Drömmer
    Hoppas att väntan blir snabb och kort. Jag kan tänka mig att ni har handlat en del kläder och saker till döttrarna Skrattande
  • LG74

Tack alla! Det gick helt galet mycket fortare än vad vi hade räknat med. Vi hann iaf berätta för barnen några veckor innan bb kom. Vi ska tillbaka till de andra killarnas födelsestad och hämta vår tredje prins som precis fyllt två år. Han är söt som socker. Vi är superglada! LÄngtar tills vi får resa...

Hörrni! Jag tycker man ska heta samma sak här som på fb, googlegruppen för Colombia för jag är så förvirrad över vem som är vem... HI hi hi! Inte funkar hjärnan bättre efter bb heller, även om jag återhämtat mig en del efter chocken.

• morgonsolan

En bra poäng där Lisa.. men jag är iallafall jag. Du förstår det va? Flört

LG74 skrev 2010-12-30 12:15:36 följande:
    Hörrni! Jag tycker man ska heta samma sak här som på fb, googlegruppen för Colombia för jag är så förvirrad över vem som är vem... HI hi hi! Inte funkar hjärnan bättre efter bb heller, även om jag återhämtat mig en del efter chocken.
    Håller nu tummarna för att vi ska få åka och hämta våra småprinsar snaaart! KRAM
Svar på tråden Glada sidan 7