• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Zabka

Simba: Grattis, vad härligt det måste kännas! Tack, vi är med i gruppen!

Marie: Hoppas att det går bra att börja jobba när maken tar över!

Jemar: Grattis! Hoppas väntan blir kort! Hur länge väntade ni första gången?

Hanya: Jag är så glad för er skull!!

Mibab: Underbart!

Maisie: Underbart!

Nimbus: härligt!!

Idag är jag glad för att de blivande mor-och farföräldrarna redan tänker på vårt kommande Colombiabarn och har köpt massor av julklappar till barnet som vi fick öppna!
    God fortsättning allihopa!

• Namaste72

Nanashi: Åh vilka fina mor/far-föräldrar

Jemar: Hoppas på snabbt BB för er

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • JEMAR
    Zabka skrev 2010-12-26 13:19:48 följande:
    Simba: Grattis, vad härligt det måste kännas! Tack, vi är med i gruppen!

Marie: Hoppas att det går bra att börja jobba när maken tar över!

Jemar: Grattis! Hoppas väntan blir kort! Hur länge väntade ni första gången?

Hanya: Jag är så glad för er skull!!

Mibab: Underbart!

Maisie: Underbart!

Nimbus: härligt!!

Idag är jag glad för att de blivande mor-och farföräldrarna redan tänker på vårt kommande Colombiabarn och har köpt massor av julklappar till barnet som vi fick öppna!
    God fortsättning allihopa!

Nästan precis 3 år fick vi vänta på vår toker :). Nu hoppas vi verkligen att vi INTE behöver vänta så länge. Bara hålla tummarna att det rullar in MÅNGA barnbesked nu under 2011 :)
  • JEMAR
    Marie IE B skrev 2010-12-25 21:27:25 följande:
    Åh vad spännande! Håller tummarna för att väntan på lillebroster blir kortast tänkbara
    TACK :). Just nu känns det som det gör inget om det tar ett tag men vi vill absolut inte vänta tre år.
  • JEMAR
    Simba79 skrev 2010-12-22 23:15:43 följande:
    Jag är glad för att vi äntligen är klara med vårt papperssamlande och att våra handlingar snart är på väg till Colombia!

Nanashi, du har väl hittat till Colombiagruppen? groups.google.com/group/adoption-colombia 
    Lycka till :). Är det genom Ac?
  • JEMAR
    Zabka skrev 2010-12-22 22:35:43 följande:
    Det kanske är dags att damma av den här tråden igen? Det måste väl ha hänt massor sedan augusti?

Jag kan börja:

Jag är superglad för att alla pusselbitarna har fallit på plats och att vi har hittat "vårt" land, Colombia, och för att vi har fått börja samla papper!
    Lycka till :).  Är det genom AC?
  • Qermit
    Zabka skrev 2010-12-22 22:35:43 följande:
    Det kanske är dags att damma av den här tråden igen? Det måste väl ha hänt massor sedan augusti?

Jag kan börja:

Jag är superglad för att alla pusselbitarna har fallit på plats och att vi har hittat "vårt" land, Colombia, och för att vi har fått börja samla papper!
    Bra intitiativ Nanashi! Och grattis till landlandningen. Härligt!

Jag är glad för att läsa om er andras glädje (annars har julen mest varit en downdipp för mig).
  • Chimamanda

Ja, kul att se att åtminstone några tar sig fram i köerna. Jul är ju annars ingen höjdare för oss som väntar och väntar.

• Zabka
    JEMAR skrev 2010-12-27 11:04:12 följande:
    Lycka till :).  Är det genom AC?
    Tack! Nej, vi kör via ALC.
    Går ni via AC? Kör ni privata barnhemmen eller ICBF?
    Qermit skrev 2010-12-27 17:20:02 följande:
    Bra intitiativ Nanashi! Och grattis till landlandningen. Härligt!

Jag är glad för att läsa om er andras glädje (annars har julen mest varit en downdipp för mig).
    Tack! Jag håller tummar och tår att SA och det nya systemet kommer igång ordentligt efter jul och att det går extra fort. Vi känner ju fortfarande varmt för SA efter vårt SA-köande
    Chimamanda skrev 2010-12-27 17:59:45 följande:
    Ja, kul att se att åtminstone några tar sig fram i köerna. Jul är ju annars ingen höjdare för oss som väntar och väntar.
    Det är himla drygt med köerna. Verkar det vara lång tid kvar för er?
Svar på tråden Glada sidan 7