• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Hej och Hopp

Idag för ett och ett halvt år sedan (ja man måste väl få fira halvårsdagar också ) höll jag mitt älskade barn i famnen för första gången!
    Vilken känsla!!!

Och även om jag älskade henne redan då så kunde jag inte föreställa mig hur mycket jag älskar henne nu, hur vansinnigt lycklig jag är över att ha henne i mitt liv och hur makalöst tacksam jag är varje dag över att få vara hennes mamma!

• Thi 08

Grattis på dagen hej och hopp! Jag är ingen som räknar så hårt, men ibland slår det mig också att "oj vad längesedan det var jag fick dig, och ändå känns det som det var igår" Det slog mig igår att "nämen V, du är faktiskt adopterad...............". jag har mina dagar när det slår mig att jag inte fött henne. Det blir liksom tydligare ju längre tid som går att jag nästan glömt av den "lilla" detaljen.

• Hjärtat längtar
    Hej och Hopp skrev 2011-02-22 20:35:15 följande:
    Idag för ett och ett halvt år sedan (ja man måste väl få fira halvårsdagar också ) höll jag mitt älskade barn i famnen för första gången!
    Vilken känsla!!!

Och även om jag älskade henne redan då så kunde jag inte föreställa mig hur mycket jag älskar henne nu, hur vansinnigt lycklig jag är över att ha henne i mitt liv och hur makalöst tacksam jag är varje dag över att få vara hennes mamma!
    Underbart!
  • elsa77

tänk va underbart det kan vara att ringa och samla ihop intyg från myndigheter

• Chimamanda
    Hej och Hopp skrev 2011-02-22 20:35:15 följande:
    Vilken känsla!!!

Grattis!! (I efterskott)
  • Ryssland

BB den 14 feb iår äntligen och första resan avklarad, kom hem i torsdags efter 5 hektiska dagar i Ryssland. Nu har vi samlata alla papper o väntar på att göra läkarundersökning i veckan o sen de sista beställda intygen inom 2 veckor sen går vi till domstol. förhoppningsvis är vi hemma med vår gullunge inom 2-3 månader. Med tanke på hur länge vi har väntat redan känns det som en kort tid kvar, men å vad vi längtar o väntar.....

• Hjärtat längtar
    Ryssland skrev 2011-03-06 22:30:40 följande:

BB den 14 feb iår äntligen och första resan avklarad, kom hem i torsdags efter 5 hektiska dagar i Ryssland. Nu har vi samlata alla papper o väntar på att göra läkarundersökning i veckan o sen de sista beställda intygen inom 2 veckor sen går vi till domstol. förhoppningsvis är vi hemma med vår gullunge inom 2-3 månader. Med tanke på hur länge vi har väntat redan känns det som en kort tid kvar, men å vad vi längtar o väntar.....

Åh grattis!!! Hur länge har ni väntat och hur gammal är ert barn?
  • Ryssland

Vi har väntat först ca 1,5 år på å få skicka våra papper till ryssland och sen ytterligare nästan 2 år på BB. Vår lilla kille är 2,5 år. Gissa om vi längtar

• elsa77
    Ryssland skrev 2011-03-07 00:12:32 följande:
    Vi har väntat först ca 1,5 år på å få skicka våra papper till ryssland och sen ytterligare nästan 2 år på BB. Vår lilla kille är 2,5 år. Gissa om vi längtar
    Va roligt!!! stort grattis till er"!!
Svar på tråden Glada sidan 7