Varför får barn konstiga namn?
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Hmm, jag undrar om jag har hittat NAMNEN! NamneN som går igenom hela Trollet Ludenbens lista.
Mina barn borde ha hetat OLA och PIA. Inte för gamla, inte för moderna, inte på topplistan, korta och lättstavade, osv.
För att de har konstiga föräldrar kanske ;) Jag tycker att de flesta namn går bra, finns det verkligen någon som döper sitt barn till Petter-Niklas?!
herregud, det är väl tur att det finns föräldrar med lite fantasi som kan döpa sitt barn till sol.
vad tråkigt om alla i världen skulle ha likadana namn.
Mina barn har bibliska namn. Namnet på den store är vanligt men stavningen inte så vanlig, lille heter ett väldigt ovanligt. Finns 3 till i sverige. Vi har valt namnen för att de betyder något för oss.