-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vad har ni för kupstorlek på bh?
-
70 D, önskar sååååå att det var 70 B :(
-
Jag har E storlek, mät nyligen hos en riktgt underlädersförsäljare!
-
75 DD är min normala storlek. Får se vad det blir allt eftersom.
-
75 B och är nöjd. innan jag ammade första hade jag 70 A.
-
Jag håller med. Försöker "frälsa" alla i min närhet och har lyckats med systrarna, mamma och svärmor än så längeLa Lola skrev 2010-03-14 20:32:58 följande:Lite OT. Undrar hur många som svarat som bär BHar i helt fel storlek?Det är (tyvärr) jättevanligt. Tipsar om att gå till en riktig underklädesaffär o ta reda på vilken storlek man egentligen har.
ALLA har haft andra storlekar än de trott.
Själv körde jag med 70-75b-c förut tills jag gick till en riktig underklädesbutik och som sagt så har jag en f-kupa nu, 65 i omkrets. -
F har jag. Snart hoppas jag på mindre
-
A innan barn. B efter barn.... sen råkade det bli en E... hur det nu kom sig
-
Tycker du har lyckats bra med ditt "frälseri"!lollsanT skrev 2010-03-14 20:42:19 följande:Jag håller med. Försöker "frälsa" alla i min närhet och har lyckats med systrarna, mamma och svärmor än så länge ALLA har haft andra storlekar än de trott. Själv körde jag med 70-75b-c förut tills jag gick till en riktig underklädesbutik och som sagt så har jag en f-kupa nu, 65 i omkrets.
-
*räcker upp handen*La Lola skrev 2010-03-14 20:32:58 följande:Lite OT. Undrar hur många som svarat som bär BHar i helt fel storlek? Det är (tyvärr) jättevanligt. Tipsar om att gå till en riktig underklädesaffär o ta reda på vilken storlek man egentligen har.
Skulle tro att jag faller i den kategorin... -
85A