-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
*vinkar hej hej tillbaka*Krusbär skrev 2010-04-16 11:03:34 följande:Poppy: Underbart! Massor av grattis till nya lilltjejen! Vill du berätta lite mer? Sparken: Grattis till lyckat rul och liten tjej! Iske: Hej på dig! -
hej igen
har en fundering. OM man skulle försöka bli gravid igen skulle ni då göra likadant(blodförtunnande och prog.) eller kolla om kroppen "fixat" sej...eller försöka få ta samma prover igen och se om de ändrats?
Jobbigt nu när drB inte är tillgänglig
-
BP: OM jag nu skulle bli gravid igen trots spiral
Då skulle jag ta Magnecyl själv motsvarande 2T som var det som funkade för mig.
Skulle nog inte orka bry mig i att söka läkare och prover mm mm igen.
Iaf inte första gången, men blev det mf kanske jag blev tvungen då. -
BP: Skulle nog också satsa på Trombyl och progesteron, förhoppningsvis få det utskrivet av samma gyn utan problem. Skulle inte våga chansa och riskera ett mf.
-
Jag chansade ju en gång när jag blev gravid i höstas med bara trombyl och itne fragmin men upptäckte ju ma i vecka 9?!
Jag skulle inte chansa igen! -
Jag skulle försöka få nån läkare att ta om proverna men om ingen vill de så skulle jag ta samma mediciner igen.
-
Tack för alla svar. Jag vill ju helst ta fragmin isf och då måste man ju fixa en bra läkare
sparken...grattis till den nya i magen! -
Tack! Är i vecka 21-22 nu!
Jag är så lycklig! Känner henne varje dag! HAr varit till bm idag och bla lyssnat på hjärtljuden! Underbart!!! Lyckliga jag!
-
sparken: åh vad härligt!
Blir lite sugen på att vara gravid igen när jag hör(läser) dej
Jag har dock världens brist på sömn så jag behöver nog sova lite innan jag sätter igång
-
bp:Längtar också efter att vara gravid ibland men sen kommer jag på att det inte var allt för roligt,med all oro mm. Det är konstigt att man glömmer, men det var ju verkligen värt allt. Har också brist på sömn och man behöver nog få lite mer av d innan man orkar med en lite till