-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
lillaD: Sömnbrist är riktigt tufft! Blir det möjlighet för dig att sova ut lite i sommar, om mannen har semester? Får han fortfrarande mat på natten? För oss blev det bättre när han slutade med nattmat.
-
MB: grattis!!!
lillaD: här är vi också vakna ofta. Har länge varit varje timme men verkar bli bättre nu med kanske nån längre period på iaf 2 timmar
Men när hon väl fått tutta lite så somnar hon ju fort igen så det är inget besvärligt på det sättet. Men man märker ju att man är trött av att bli väckt så ofta. Jag tror att sluta amma kanske är grejen?
hej på er alla! -
Här blev det bättre när jag slutade amma, men inte bra. Nu vaknar Signe mellan 3-6 gånger varje natt. Förutom nu när hon är förskyld och hostar, då blir det mellan 20-30 ggr per natt, man blir lite sliten.
-
På torsdag har vi 1-års kalas här hemma!!!
-
Lycka: Härligt med ettårskalas!
babblar: För oss blev det som sagt mycket bättre när jag slutade amma på natten. Jag ammar fortfarande morgon och kväll men på natten blir det alltså ingen mat alls. Hur gammal är din tjej nu? Hon borde väl också fylla år snart?
Hoppas att ni alla får sova snart. Det är så tärande att inte få sova. Här funkar det (peppar, peppar...) hyfsat bra vilket vi är så tacksamma för. Ibland 2-3 uppvak och ibland hela nätter. Så jag har börjat återhämta mig. Men jag märker direkt hur skör man är fortfarande - det räcker med några taskiga nätter i rad så är man helt slut.
Men nu är det äntligen sommar, hörni!
-
Å grattis till stora tjejen Signe

Pannkaks, eller snarare plättårta brukar vara poppis på 1-års dagen
Glömde hon förresten sin IKEA-gosedjurs häst här sist?Har lagt undan den iaf, hoppas hon inte saknar den för mycket. -
Jo hon är en liten rakare men vild !Cia o krabaten skrev 2010-05-16 07:19:21 följande:Isk: Jasså är hon så liten? Du är ju kort iofs, men inte F väl? Jaja, vad jag hört/vet är det inga direkta problem med medicinerna. -
Finns det någon i Stockholm (eller med möjlighet att ta sig het) som är sugen på trådträff snart? Det skulle vara jättekul att se alla nya (och halvgamla) knattar!
-
*räcker upp en hand*

-
*Vinkar hej vilt!*
Men det måste ju funka med jobb...