-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Vi har köpt ett radhus i Norra Ängby ute i Bromma. Helt fantastiskt fint, vi är helt saliga av lycka, och vovven är väldigt glad över att äntligen ha en liten tomt. Vi höll på och letade hus i ett och ett halvt år, mycket slit, men det var värt mödan helt klart.
Jag jobbar i veckorna men kan hela nästa helg.
Fre 18/6 Cia, Lycka77, Krusbär
Lö 19/6 Lycka77, Idun
Sö 20/6 Cia, Lycka77, Krusbär, Idun -
Det låter mysigt Idun!
Vi borde kanske ha i tanken att det är stor-bröllop på lördagen, men det kanske inte gör nåt
-
Helt sant.Lycka77 skrev 2010-06-11 21:30:39 följande:Det låter mysigt Idun!
Vi borde kanske ha i tanken att det är stor-bröllop på lördagen, men det kanske inte gör nåt
Säkert lite kaos i city hela helgen.
Finesssan kanske kan slänga in andra datum?
Eller ngn annan? -
Ja det är helt sant, hade helt glömt bort bröllopet. Lördagen lär nog vara hopplös att försöka vara i stan på. Men söndagen kanske? Då borde det vara lugnare.
-
Ja, söndagen borde vara lugnare och dessutom är vi ju fyra som kan då. Synd bara att Finessan inte kan... Eller fanns det en liten chans att resan inte blir av...?Idun 78 skrev 2010-06-13 22:30:34 följande:Ja det är helt sant, hade helt glömt bort bröllopet. Lördagen lär nog vara hopplös att försöka vara i stan på. Men söndagen kanske? Då borde det vara lugnare. -
Tittar in lite :)
Fika hade varit trevligt :) Dock kan inte vi heller den helgen.... har lite kalas och makens släkt från usa på besök den helgen :)
-
Ska vi försöka en annan helg, eller vad tycker ni?
-
Ja jag röstar för det.
-
Jag tar det gärna nu i helgen för sen blir det nog svårt med alla semestrar och allt, då blir det nog först i augusti. Så vill någon träffas nu på söndag så gör jag det gärna med.
-
Håller med Idun. Jag träffas gärna på söndag. Vi kan ju ses i augusti också!