-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Men grattis till lilla Aline MB!!! hurra, nu har du så mkt roligt att se fram emot!
-
*Vinkar till minchichi!*
Var har du varit???Hur mår ni? Hur stor är han nu egentligen? -
hej fina Cia!
joo han är snart 8 månader! (och stor på många sätt med sina 10 kg...) Vi mår helt ok, knatten har dock ännu aldrig sovit mer än 4 timmar (vilket är ett rekord, tillhör inte vanligheterna) så nu börjar jag bli riktigt knäckt av sömnbristen: jag är nog ingen rolig fru, eller kompis, eller mamma just nu känner jag... Men men, det ska nog vända detta också!
Annars är det bra!
Hur är det med dig och dina två små finisar? -
Stort grattis Mikes Bride till ert Mirakel! Härligt att allt gått bra! Stor kram
-
LillaD: Jotack, vi har det jättebra.
Ungarna är otroligt intensiva när de är ihop.Har haft bara lilleman hemma nu i helgen då vi håller på att bygga om altanen och då har Engla varit hos mormor (självvalt
) så då är det så lugnt så, men så fort de är tillsammans sätter de fart!Jag har ju alltid skyllt på att A är vild, men nu är han minsann lugn när han är själv,-)Sömnproblemen känns igen.A är ju 21 mån nu och sover 20-05/06 och vaknar oftast 2-5ggr på natten...Men man tar sig igenom det också på ngt sätt!Försök få tid att ladda dina egna batterier emellanåt! -
MB Grattis till miraklet :)
Ang preventivmedel så har vi bestämt att vi inte kommer ge oss in på att skaffa några fler prinsessorna som vi har räcker för oss :) Så hos oss har maken steriliserats sig... Kanon säger jag bara ! haft kopparspiral men gillade den inte och kan inte ha några med hormoner i så för oss va detta det bästa beslutet då vi ändå inte ska ha fler :)
Tänk er 2 veckor till minstingen fyller 1 år och nog är hon en lite skit.... får se vad läkarna säger men det lutar åt att hon ska få lite hjälp på traven att växa....
-
Isk: Jasså är hon så liten?
Du är ju kort iofs, men inte F väl?Jaja, vad jag hört/vet är det inga direkta problem med medicinerna. -
GrattisMikes bride skrev 2010-05-14 17:51:32 följande:Hej mina "gamla" vänner!Får man vara med här tro?Torsdagen den 6/5 föddes mitt lilla mirakel! En liten tjej på 48 cm och 3400g!Det var värt varenda tablett och varenda spruta ( har tagit 1 T+ 1 fragmin + prog. fram till v.12)Aline heter hon och är så klar världens finaste!Känns som att jag har er att tacka för att hon finns till, och tycker att det skulle vara jätte roligt att fortsätta hålla kontakten.Kram på er alla!
-
Grattis MB! Jag säger som Finesssan, de är små mirakel alla våra små och jag blir tårögd av glädje för varje liten som kommer!
-
Massor av grattis till Mikes bride och Aline!
Härligt att höra. Hoppas att du fortsätter att titta in här och berättar hur ni har det. Kram!