-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Tack. Jag det tycker jag med.
Försökte få en tid men då skulle jag få sitta på gyn,akuten och jag skulle på läkarbesök med min son så det funkade inte.. -
Lilleskuttan hoppas du kan hålla tankarna på annat i kväll. Så himla klantigt. Jag har varit på Crocus-kliniken i Linköping och bara där kunde läkare se in i min livmoder med vanlig UL. Hans utrustning var super high-tech. 4D. Efter att jag sett det så är jag förvånad att man ser ens något på vanlig vUL. Jag antar att du undersöktes med vanlig gammal UL. Ingen chans att man kan se foster så tidigt då. Lycka till i morgon. (och i natt med)
-
Grattis Lilleskuttan!!
-
Grattis Lilleskuttan, vad roligt!
-
Grattis Lilleskuttan! Hur har det gått idag?
Finessan hur är det hos dig?
-
Fick se ett tickande hjärta :) Såååå skönt!!
-
Weeeee! Underbart!Lilleskuttan skrev 2012-04-12 19:22:58 följande:Fick se ett tickande hjärta :) Såååå skönt!!
-
Jaa, hejja Lilleskuttans pyre! Har du någon behandling den här gången? Minns inte vad du haft...
PS. Jag spöade just maken i pingis, 21-12! Jag som knappt kan röra mig annars lever upp när en boll kommer studsande! Men det bästa av allt är att jag blir så pigg och glad. OJ vad jag längtar efter att komma igång igen efter den här graviditeten. -
fruZz: Ja jag kör på samma behandling som med M. Trombyl, prednisolon och progesteron..
-
Härligt Lilleskuttan!
och heja FruZzz!!