-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Grattis Lilleskuttan!
-
Wiiee Lilleskuttan, grattis!!
FruZzz - hejja dig!! Jag förstår så väl din känsla att komma i gång igen efter graviditeten. Just nu har jag projekt "bli mitt gamla jag igen" Jag börjar med att försöka få tillbaka min gamla kropp, helt förstår jag också att det inte går, men så nära jag kommer. Efter alla hemska, deprimerande år, bestående av hormoner, ivf:er, mf, tröstätande, inte våga träna mm äter jag nu hyfsat nyttigt och försöker träna 2-3 gånger i veckan. Gått ner 7kg och har 7 kvar!! Psyket och den biten tar jag senare
-
Fostervattensprovet var normalt!!!!!
Fick brevet idag och började gråta så fort jag såg det på golvet innanför dörren. Jag visste ju att om det kom ett brev skulle det vara ett bra svar. I annan fall skulle de ringa.
Vi fick en kod i brevet som leder till en sida där vi får veta om det är en pojke eller en flicka. Det blir ikväll.
Jag kan inte beskriva lättnaden. Nu väntar RUL på tisdag sen ska jag fan börja försöka knyta an till barnet!
Grattis Lilleskuttan!
Kram på er! -
Åhhh Finess så underbart!!! Grattis!! *ryser av välbehag*
-
Grattis finesssan!!! Idel glada besked i tråden den här veckan, så himla kul!
-
Grattis finessan! Vilken lättnad det måste vara..
-
Tack alla!
Det blir en pojke!!!!!!
Gud, så konstigt - hur är man pojkmamma? -
Åååh! Underbart Finessan!
Jag hör till dem som absolut tror (och vill tro) att man är pojkmamma ungefär så som man är flickmamma, så det kommer du ju klara alldeles utmärkt!
Efter en titt på väderleksprognosen tror jag att jag ska vänta ett par dagar innan jag föder barn... En solig vårhelg i trädgården vore ju inte så dumt. Men å andra sidan är ju barnvaktsproblemet mer lättlöst på helgen. Nåväl, är väl ändå inte jag som bestämmer när det ska bli? Sista dagarna har jag en läbbig overklighetskänsla, vaddå, är det en bebis i min mage? -
Grattis Finesssan. Så glad för er skull. Ännu en gång bekräftas att det där med DS är så överdrivet. När vi disskuterate KUB kom vi fram till att risken är större att bli påkörd ute på gatan än att barnet drabbas av DS. Dessutom det finns mycket annat som kan bli fel som man inte vet eller testar. Men ett bra svar är alltid en fantastisk lättnad.
-
Grattis Finessan!
Så himla glad för er skull