• Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Vi fanns där för varandra när vi hade det som jobbigast...

Nu har vi äntligen fått våra efterlängtade små, den värsta tiden är över.
    Här kan vi dela vardagens små bekymmer men även de underbara stunderna.
    Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
  • Krusbär A

mellanD: Åh, det var hemskt att höra att ni har haft det tufft. Men grattis till sonen! Många kramar till er! Hoppas att lillskatten repar sig snart.

• EMND

Oh MellanD så tråkigt att höra. Grattis för liten. Vu har lärt oss för länge sedan att det här med barn inte är lätt men der borde bli någon måtta på det. Jag hoppas att ni snart ska komma hema. En sak som är bra med vår vård är att när det verkligen är kris så räddar de liv! Kram

• FruZzz

Men åh, mellanD! Grattis till er lille son! Om tankar kan hjälpa det att bli bra så har ni mina, det måste det bli!
    Kram!!!

• Callan

MelanD: Grattis till liten!
    Kastar kottar på Mr Murphy som ska komma och förstöra saker
    Kramar 

• BettanB

MellanD: STORT grattis till sonen. Fy, så ruskigt jobbigt ni fått det igen. Hoppas Lilleman mår bättre snart så ni får komma hem. *kram*

I BettanMansion är sorgen randig.
  • EMND

Helt otroligt- vår lilla undervärk fyller ett år idag. Han är min allt och jag är så tacksam att han till sist kom att stanna hos oss.

• Irma

EMND: Grattis till lilla underverket! Tiden går fort när man tillslut har fått sin skatt!

• Finess

Åh lilla D, grattis till sonen! Hjärta Jag hoppas så att han frisknar till snart så att ni kan njuta ordentligt. STOR kram till dig!

EMND, grattis på ettårsdagen!

Nu har jag inte läst bakåt, men grattis till alla som har något att bli grattade för.

Här är det tungt. 4 jävliga veckor kvar. Kroppen sviker ännu en gång, även om det tog längre tid än med lilla V. Det är en helvetisk foglossning (kryckor och sjukskrivning), sammandragningar och klåda. Ska träffa läkare om drygt en vecka och då tänker jag ta en diskussion om igångsättning. Det gick ju bra sist så jag hoppas att jag inte stöter på patrull. Jag vägrar att gå över tiden, vägrar.

Annars känns det overkligt att jag ska få ett barn till. Förträngde ju den här lilla stackaren så länge, men nu är det liksom inget snack om saken. Han kommer att knacka på dörren. Det är verkligheten.

För att döva mitt dåliga samvete och för att han inte alls fått vad han förtjänar den här graviditeten så tag jag mig och magen till en fotostudio (finns inte en bild på mig och magen den här gången Rynkar på näsan). Efter att ha googlat fram en fotograf på nätet som jag tyckte var bra så upptäcker jag att det är hon som fotar prinsessan Estelle Skrattande Väntar med spänning på bilderna och hoppas så att de blev bra.

Kram till er alla!

• Finess

Just det, glömde detta om ni inte redan sett det. Står i tidningarna idag.

www.bbc.co.uk/news/health-19361432

Intressant och faktum är att vi i tråden har diskuterat detta tidigare. Jag vet själv att jag har ruskigt lätt för att bli gravid och att en av mina teorier har varit att "allt" fastnar i livmodern, även det odugliga. Sen förklarar det så klart inte allt, men intressant är det!

• Callan

Finess: Trist att du skulle åka på klåda igen Hoppas du får igångsättning!

Jag läste på aftonbladet om det där med fertiliteten och kan bara instämma. 

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts