-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Senaste nytt härifrån: Jag är gravid!
-
Grattis Irma!
Jag tog ju T på eget beväg till v37, inga extra kontroller.
Var in en gång för lite fosterrörelser och samtidigt tillväxt ul, men inget flöde eller så.
Hur går det för er andra som haft en tuff start med era små? -
Grattis Irma.
Jag har en fråga (eller flera) till er som lyckades bli gravida med nr 2. Slutade ni amma? Hur långt innan? Tåg ni någon behandling innan ni plussade? -
Tack
EMND: Jag slutade amma när L var 8 månader (nu är han 15 mån). Jag har samma behandling denna gången. Prednisolon, trombyl och fragmin. Började dag 7 i cykeln. Har ni planer på att köra med nr2 direkt?
-
Irma: Gratiis!
Skönt att du fick kolla varje vecka, måste kännts bra att får göra det.
Känns jätte läskigt att sluta med T tycker jag. Hann ju aldrig göra det med M för han kom ju i v 35.
EMND:Jag tog samma behandling som med M den här gången, vågade inte chansa. -
Grattis Irma! Vilken vecka är det nu?
Hur är det med er andra? -
Vi försöker för fullt o har så gjort sen äl o mens kom tillbaka i december. Ammar dock fortfarande o undrar om det kan påverka trots att jag har äl. Nån med koll?
-
Går in i v 37 i morgon så nu går vi bara och väntar här hemma... Gick ju inte så här länge med M, men risken finns ju att jag får vänta några veckor till.. Hoppas iaf att jag slipper gå över men Pga av högt blodtryck så trodde inte min bm att dom låter mig få gå över,,men vi får se..
Känner dock stor oro för förlossningen med tanke på hur det gick med M. -
Krus: Tack! Går tyvärr inte så bra här längre
Såg hjärtat slå 6+3. Igår 8+5 slog det inte längre
Ska på uppföljande VUL på måndag och beslut om skrapning eller inte.
Bettan: Har inte koll. Men hoppas det tar sig för er snart!
Lilleskuttan: Hoppas du slipper gå över och att förlossningen blir en bättre upplevelse denna gången! -
BettanB: Jag följer tråden men skriver sällan. Jag fick en dotter i maj förra året efter 4 år med två missfall och ett utomkveds. Jag ammade henne till hon var 10.5 månad. Några dagar senare hade jag äl och blev gravid direkt. Vet inte om det bara vara en himla tur, innan hade vi haft oskyddat sex men inte försökt eller räknat på när jag hade äl. Nu är jag i v 32. Irma: Skickar styrkekramar till dig!