-
-
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts
-
Irma: Nej
Beklagar verkligen. -
Irma: skickar en stor varm kram här med. *KRAM*
Älvan: fast äl har jag haft sen december förra året (sonen är strax över 20mån nu). Har koll både via stickor o tempning.
Lilleskuttan: hoppas du slipper gå över o att du får en drömförlossning.
-
Irma: beklagar.. "styrkekramar"
-
Bettan B: Jag hade äl varje månad sen hon var två månader. Jag hade ätstörningar under flera år som tonåring, under den tiden blev jag inte sjuk en gång. Inte ens en förkylning hade jag. Enligt läkarna kunde det bero på att min kropp inte skulle orka med det. Vet inte om kroppen är så smart, men jag skulle inte orkat amma och vara gravid samtidigt.
-
Irma: åh nej, beklagar verkligen! Kram Lilleskuttan: tänk att oftast går det mycket bättre andra gången. Särskilt om det var tufft första. Håller tummarna för dig! Bettan: vet inte om det kan påverka om väl äl funkar. Men Älvans teori låter rimlig. Kan ju tom vara så att ägget inte släpper eller blir "tillräckligt bra" när du ammar? Har du frågat din gynekolog eller bm? Lycka till!
-
Nu har vår lilla tjej äntligen kommit. Förlossningen gick mycket bättre än med M så det känns jätte skönt att få en bra efter den mindre bra förlossningen..
-
Grattis Lilleskuttan!
-
Lilleskuttan: Grattis till tjejen!
Vad skönt att du fick en mycket bättre förlossning denna gången
-
Grattis Lilleskuttan! Kram
Och Irma-hur mår du efter allt? Beklagar mf! -
EMND: Det är lite sådär just nu
Är så jäkla arg
Är inte van med att bli arg efter missfallen. Brukar mest vara ledsen och gråta. Gjorde en skrapning för en vecka sen. Småblöder lite.
Planen är att vänta med försök tills mensen kommit. Få liten paus. Vi tänkte köra hela paketet med medicineringen igen + att jag ska sköta min kost bättre. Denna gången levde jag lite mer som vanligt, vilket innebar socker och snabba kolhydrater då och då, var inte helt bra tror jag. hade en förhoppning om jag levde lite mer som vanligt kanske jag skulle oroa mig mindre. Kanske var det ett "vanligt missfall" eller inte, det vet man ju inte. den var liten från start + växte dåligt. eller så var det min kassa kost. vem vet. men vi kör igen!
Hur är det med dig? Hur går det med lillkillen?