Fru U skrev 2010-03-30 22:12:14 följande:
sitter o funderar på att skriva en debattartikell och i så fall vad som skulle stå i den Något trött på mina värktabletter just nu, de gör mig trött i huvudet
På dem bara.
Är tidigt uppe idag, lite väl tidigt. Men jag har knappt fått sova inatt, sura uppstötningar som inte ville ge med sig trots gavicon. När jag väl somnade runt 4 så började sambons klocka ringa 5... mår illa nu igen så det var lika bra att gå upp och försöka få i sig frukost. Jag längtar så tills vi flyttar och hanen eller jag kan lägga oss i ett annat rum och sova. Han snarkade så grymt hela natten. Funderade ett tag på att ta min extramadrass och lägga mig brevid kaninburen.
En helt annan sak, firar ni påsk på något särskillt sätt eller är det bara lite "ledighet"?
Vi har knappt några traditioner alls med sånt, jul har vi firat hos mina släktingar de senaste 2 åren så då har det varit hela kalaset. Men påsk, midsommar och sånt gör vi inget speciellt på. Kanske är så när man är ungt par utan barn...
Jag hittade 2 mjukisdjurskycklingar, eller den ena är nog en anka, i en låda i källaren så dem får sitta på tvn. Det är vårat påskpynt