För oss pladdriga.
Jag är helt oskyldig när det gäller barnskaffandet, jag förnekar allt precis som Maria och skyller på Gud. Kan bli intressant när vi ska till komunen och skriva på faderskapsintyg bara...
morr´n... jadå jag har fått sova. Min jättebebis tog soffan inatt. Fast vi la ut extramadrassen i vardagsrummet om han skulle sova i sovrummet och snarka och så. Men den däckade på soffan. Så skönt :)
Jag har fotfarande ont från igår och sjukgymnasten, fast jag kom upp ur sängen själv. Alltid något. Idag ska jag fajtas med alla kärringar som ska handla påskmat, vi orkade inte igår så jag får den stora äran att göra det idag. Men humöret kanske är aningen bättre. Körde nästan på en gubbe igår som stod och viftade med sin korg och gick mitt i vägen. Fast jag tacklade bara till korgen lite lätt. Får väl skaffa den där tutan.
Men jösses har någon på CSN slagit i skallen? I 3år har vi ansökt om att få nedsättning av beloppet man ska betala in eftersom vi ju har socbidrag, varje år har vi fått beviljat 3månader i taget och sen måste det in intyg från soc att vi fortfarande har bidrag osv. Är en hel cirkus att organisera för soc behöver påminnas femtielva gånger. Igår fick jag mitt beslut om att jag inte behöver betala in något för hela året om inget händer, och idag kom sambons med samma beslut.
Superskönt att slippa den biten men är det för att vi nu fått en vettig handläggare kanske...