För oss pladdriga.
NoMatter: detsamma och kul påsk på er andra också (i brist på påsksmilys så blev det ett påskspöke)
NoMatter: detsamma och kul påsk på er andra också (i brist på påsksmilys så blev det ett påskspöke)
Jag såg någon trailer om lex alonzo för ett tag sedan. Man blir ju så utsatt när man inte vet vad som gäller, jag läste igår igenom någon rapport om hur sånthär ska gå till och det stod att föräldrarna får räkna med integritetskränkande frågor för att man ska se till barnets bästa. Verkar som om endel komuner tar det som att man får fråga precis vad man vill.
Känns bara så patetiskt att vi måste dit och sitta och förklara när vi bägge är överrens, ok om man inte är överrens eller osäker. Men jag är 100% säker på att sambon är pappan, om jag nu inte ska ha blivit våldtagen av någon och inte minnas det... men den risken antar jag är förvinnande liten att man inte kan tänka så. för det finns ju aldrig något som är 100% säkert.
Nu får ni sluta pladdra så jag får lite fart i baken och ger mig ut och handlar. ;)
men den är avundsjuk och vill också ha en egen spjälsäng.
Mina pälsar måste vara de lyckligaste i hela världen, för inte så länge sedan så tappade jag ner en öppnad burk majs på golvet, precis nu så tappade jag burken med oboy-pulver... fast ena pälsen tyckte att det blev lite torrt efter en stund.
tur att de har en matte som inte har koordinationsförmåga och tappar gottis på golvet stup i ett. Fast ibland så blir det äckliga saker också som ketchupen.