• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Fru U
    NoMatter skrev 2010-03-20 21:23:06 följande:
    Du måste ha missat något i matkulturen, pizza ska ha TUNN, jävligt tunn botten.
    inte pizza a la mamma (argumentera emot den du )

Fast idag testade vi pizza-kit från sara lee. Den duger, om man i nte har salt när någon annan ingrediens
    Svaren bor i hjärtat
  • NoMatter
    My Girls skrev 2010-03-20 21:28:29 följande:
    Det kan famimig vara värt det när det gäller Polly. Så jäkla gott.
  • NoMatter
    t0va skrev 2010-03-20 21:28:42 följande:
    NEJ! pittsa ska ha mest botten och lite fyllning :D
    *klappar på huvudet* En dag blir du också vuxen och inser hur det ska vara.
  • NoMatter
    Fru U skrev 2010-03-20 21:43:50 följande:
    inte pizza a la mamma (argumentera emot den du ) Fast idag testade vi pizza-kit från sara lee. Den duger, om man i nte har salt när någon annan ingrediens
    Jag är också mamma och jag VÄGRAR tjockbottnade pizzor eftersom det är ÄCKLIGT!!! :-P
  • t0va
    NoMatter skrev 2010-03-20 21:47:25 följande:
    *klappar på huvudet* En dag blir du också vuxen och inser hur det ska vara.
    Då är du nog en av de få som inte redan gett upp det hoppet för mig. Skönt att någon tror på mig ändå ;)
  • My Girls

Jag gör förresten pajer på samma sätt. En hel massa kaka och liite bär i mitten

Sååå gott med kaka och vaniljsås. 
    Men då är jag lite knäpp sen också vad gäller mat. Det får inte vara för blöt mat. Flingorna i filen ska inte bli för fuktiga. Riset ska vara nästan helt torrt. En macka som legat i plast där brödet blivit fuktigt går bort.....
    Vill man ha blött så ska det vara soppa eller sås som jag väljer till...
    Någon som vill ge diagnos
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • Fru U

Mythea, är du min man i kvinnlig form? Han kan inte äta något som blivit mushy i konsistensen (och så har han so cker på kokt ris)

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    My Girls skrev 2010-03-20 21:57:06 följande:
    Jag gör förresten pajer på samma sätt. En hel massa kaka och liite bär i mitten Sååå gott med kaka och vaniljsås.  Men då är jag lite knäpp sen också vad gäller mat. Det får inte vara för blöt mat. Flingorna i filen ska inte bli för fuktiga. Riset ska vara nästan helt torrt. En macka som legat i plast där brödet blivit fuktigt går bort..... Vill man ha blött så ska det vara soppa eller sås som jag väljer till... Någon som vill ge diagnos
    ADHD! Jag är exakt likadan, hatar när man blir serverad mat och såsen kleggar ner allt annat :D
  • Fru U

Åh sås, åh sås
    du här-liga sås

(melodi: oh tannenbaum)

Gillar sås, älskar sås, sås får mig att drägla. Mat är bara torr o äcklig utan sås. SÅS!

Svaren bor i hjärtat
  • NoMatter
    t0va skrev 2010-03-20 21:53:03 följande:
    Då är du nog en av de få som inte redan gett upp det hoppet för mig. Skönt att någon tror på mig ändå ;)
    Jag ger inte upp förrän jag ser att det är hopplöst. Och du ska veta att jag har ett jävla tålamod.
Svar på tråden För oss pladdriga.