För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Bli inte orolig om du inte får ut så mycket (eller inget alls) med handpumpen. En pump kan aldrig bli som en bebismun
Bra att du vet, själv hade jag ingen aning om sånt (pre-fl vill säga
) Tyvärr är det ofta så att ersättning ger mindre mjölk (fast vad vet jag, jag har inga ungar
)
Det viktigaste är att du är tillfreds med slutresultatet
Kan säga som så att om vi får bio-barn så är maken o jag inte överens om amning för fem öre. Och rent ärligt, den dagen han kan amma blir den dagen då hans åsikt får tyngd
Tror de räknar med att man ska glömma . Vet att läkaren som gjorde helvetesäggplocket på mig var övertygad om att medicinerna skulle få mig att glömma men tyvärr inte
Ang amning så måste jag ta medicin som inte är bra då och att ge råmjölken för att sen sluta amma igen med allt vad det innebär (mjölkstockning mm) känns inte helt tilltalande. Fast jag har absolut inte bestämt mig för hur jag vill göra om vi hamnar där (dvs om vi får bio-barn)
nej... ska byta blöja på min lilla groda o sen kolla på en film jag fått...
när jag slutade i julas på skolan jag gick på så var det den vanliga julavslutningen o alla klasser hade olika bidrag till den... min klass hade lite parodi på linjen vi pluggade på: friskvård...
så ska kolla den o ha kul...