• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Fru U

hehe, vi har katter som gillar ketchup, lingonsylt o sånt. Och en katt som gillar slicka på nymålade naglar (fast det får hon inte)

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    Fru U skrev 2010-04-02 13:32:45 följande:
    hehe, vi har katter som gillar ketchup, lingonsylt o sånt. Och en katt som gillar slicka på nymålade naglar (fast det får hon inte)
    nymålade naglar... den var lite oväntad. Lite som endel gravida som tydligen slickar på tegelstenar. Kanske samma grej, undrar vad man saknar för ämne om man slickar på nagelfärg. {#lang_emotions_undecided}
  • CuteElliz

jo... hon vill nog det t0va... men det får hon inte... o nu ska vi dessutom få grodan att sova i den också... ska bli intressant o se hur det går... =p

• Fru U

Jag tror att hon egentligen vill ha bort den äckliga lukten och vet inget annat sätt än att slicka väck det. Hon äter pepparrotsvisp också (och nyser), tandkräm - ja saker som luktar starkt ´helt enkelt Alltså, hon får naturligtvis inte det av oss men ibland försöker hon sno

Svaren bor i hjärtat
  • bluebird

God em mina damer.

Grattis till bebben Elliz, hur går familjelivet och föräldraskapet?

• CuteElliz

håll tummarna med mej nu... =)

har lagt lillsnuttan i sin egen säng nu efter att hon ätit... hoppas hon somnar i den utan problem... *hoppas*

• CuteElliz
    bluebird skrev 2010-04-02 13:49:16 följande:
    God em mina damer. Grattis till bebben Elliz, hur går familjelivet och föräldraskapet?
    tack... =)

familjelivet går bra... hänger här ganska ofta...

föräldraskapet... ja... längtar till nästa vecka då är hennes pappa hemma i sina tio pappadagar o kan hjälpa till lite mer... nu är det jag som får dra tyngsta lasset eftersom det är jag som får ta hand om henne om dagarna o även försöka trösta henne på nätterna... men från och med i natt så är sambon hemma i två veckor... =)  ska bli så skönt... =)
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-04-02 13:54:09 följande:
    tack... =)familjelivet går bra... hänger här ganska ofta... föräldraskapet... ja... längtar till nästa vecka då är hennes pappa hemma i sina tio pappadagar o kan hjälpa till lite mer... nu är det jag som får dra tyngsta lasset eftersom det är jag som får ta hand om henne om dagarna o även försöka trösta henne på nätterna... men från och med i natt så är sambon hemma i två veckor... =)  ska bli så skönt... =)
    Skönt, då får ni rå om varandra som en familj. {#lang_emotions_smile}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-04-02 13:56:07 följande:
    Skönt, då får ni rå om varandra som en familj.
    jo... visserligen har han varit uppe på bb varje dag o hälsat på under tiden vi var där... men iaf... ska bli skönt att ha honom hemma på heltid... blir mer avlastning... jag vet att det finns ngn som kan ta hand om grodan om jag behöver sova...
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-04-02 13:59:45 följande:
    jo... visserligen har han varit uppe på bb varje dag o hälsat på under tiden vi var där... men iaf... ska bli skönt att ha honom hemma på heltid... blir mer avlastning... jag vet att det finns ngn som kan ta hand om grodan om jag behöver sova...
    Det är guldvärt, att få sova en hel natt, passa på.
Svar på tråden För oss pladdriga.