För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
jag kommer att vara lite off nu när sambon är hemma... bara så ni vet...
Life sucks! Och så är det med det.
måste erkänna att det är verkligen skönt att ha sambon hemma...
han tar hand om Isabelle nu på kvällarna...
jätteskönt... enda nackdelen är att hon inte går med på att sova i sin säng om han lägger henne där... haha... så det får bli sövning av pappa o läggning av mamma...
men jag får sova ganska bra då också... vi la henne i hennes säng vid ett ungefär i natt o då hade hon ätit vid halv tolv ungefär... sen sov hon fram till ungefär kvart över fyra imorse o då ville hon ha mat... så hoppas på att hon snart (visserligen lite väl stora förhoppningar, men iaf) sover hela natten... =)
Elliz, skönt att du har stöd
Det är ett vackert namn ni valt.
Själv är jag oki. Kan inte säga att jag inte sätter ett ben framför det andra o går för det gör jag ju (nåt annat alternativ finns inte och har aldrig funnits) men den riktiga glädjen i att göra det letar jag fortfarande efter.
Fru u: jag började skriva ett mail igår men sen dummade sig FL så det försvnn... gör ett nytt försök idag.
Det är lugnt
Jag håller på med lite soulsearching ![]()
på skrutt i magen