För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()

Det ska gudarna veta, tova. Våra yngsta katter (5år gamla, syskon) är, ja vad ska man säga... Han fick allt vett (dvs han tänker tre år innan han gör något) och hon fick inget (dvs hon testar o ser om det går, kastar sig hejdlöst å sånt)
Hon äter allt (i princip), han äter enbart torrfoder (även om är hur hungrig som helst så går inget annat än torrfoder ner).
peppar peppar ta i trä... men det verkar som att lillan sover gott i sin egen säng...
hoppas det funkar i fortsättningen också (t ex i natt) så får jag lite mer plats på min sida av sängen... haha...
vi är tre st i en 160-säng... han har ena halvan för sig sj, jag o lillan har delat på den andra halvan...
All sömn är guld värd.
det verkar bara funka på kvällen/natten o bara om jag har en amningsnapp också...
ska dock sätta mej o pumpa lite o se om det vill komma igång då... har ju börjat få mjölk, det ser jag ju när jag tar bort amningsnappen... men inte tillräckligt för att lillan ska bli mätt så får köra med ersättning också...