• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz

just nu nynnar jag på tryggare kan ingen vara när hon är sömnig men kämpar emot...

• Fru U

Så tyst det blivit här. Vi har väl alla vårt att sköta men jag tänker på er

Svaren bor i hjärtat
  • t0va

Vi tänker på dig fru U.
    Helgen har varit fullt upp eller något sånt, jag kraschade totalt fysiskt efter mötet med boendestöd det var jättegivande men jag insåg inte att 2 timmar snacka skit, kunde vara så ansträngande. Så hela lördagen var jag som en zoombie, sambon också så vi fick inget gjort alls. Igår tvingade jag honom att få lite fart så nu har vi äntligen fått iväg det som ska kastas till soprummet. Jag tröttnade när det blev ont om plats... Vi har bara försökt få det kastat i 2 veckor ;)

Sen klippte han mig igår, så från typ 10cm är det nu 12mm Precis som jag vill ha det :D

Jag hotade med att ta trimmern och göra det själv om han inte hjälpte mig, fast jag har massa virvlar så det är inte helt lätt.

Idag borde jag försöka ta bussen till stan och växla pengar, har endel euro som behöver komma in på kontot så vi kan köpa nya däck till bilen. Funderade på att hoppa in på biblioteket också och se om det kommit några nya böcker, om nu kiwin ska hålla mig vaken om nätterna. Den satte igång och började sparka massor inatt, och min höft smärtar igen så jag kunde inte somna. Tur att jag kan ta mig sovmorgon, hade varit så skönt att få ta medicinen då...

• Fru U

Skäller på kiwi "du ska låta mamsen sova på nätterna" (fast om kiwi slutar sparka på natten så tror jag ändå inte du kan sova).

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz

hallå alla glada...

jag håller med dej fru u, det har blivit väldigt tyst här... nu kommer jag dock kunna vara inne lite mer igen... har inte vrit inne så mycket nu när sambon varit hemma... men nu har han börjat jobba igen så... =p

• Fru U

med andra ord börjar du o isabelle få in rutiner?

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    Fru U skrev 2010-04-19 12:52:17 följande:
    Skäller på kiwi "du ska låta mamsen sova på nätterna" (fast om kiwi slutar sparka på natten så tror jag ändå inte du kan sova).
    men den kan sparka bara lite lätt... och sen somna om. Typ "hej här är jag nu ska jag sova"

Fast hanen var snäll och tog soffan inatt igen.

Satte mig precis och kollade på FK infofilmer om föräldrapenning och sånt... jag fattar ännu mindre nu efteråt. Men det är som vanligt med myndigheter *suck*
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-04-19 13:08:17 följande:
    med andra ord börjar du o isabelle få in rutiner?
    nja... på sätt o vis... vissa dagar känns det så, men ibland inte...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-19 13:10:55 följande:
    men den kan sparka bara lite lätt... och sen somna om. Typ "hej här är jag nu ska jag sova" Fast hanen var snäll och tog soffan inatt igen. Satte mig precis och kollade på FK infofilmer om föräldrapenning och sånt... jag fattar ännu mindre nu efteråt. Men det är som vanligt med myndigheter *suck*
    fråga mej om du vill veta ngt...   har hjälpt sambon att fylla i begäran om tillfällig fp i samband med barns födelse... =p  har även lyckats fylla i min egen begäran utan hjälp... så jag kan nog hjälpa dej...

här har jag det lugnt o skönt må jag lova... =)  enda oväsendet här hemma nu är musiken från nedervåningen o knapprandet på tangentbordet... =p  sambon tog med sig Isabelle (delvis på eget initiativ, men även på begäran från mej) o stack iväg till en kompis... =)  så jag har hunnit vika all tvätt jag skulle vikt när jag fortfarande var gravid... =p
  • leelee83

Kikar in :)

Kärleken till mina barn är den högsta som finns
Svar på tråden För oss pladdriga.