Inlägg från: Scruffy |Visa alla inlägg
  • Scruffy

hmm vad tror ni om att lägga ut regnställ nu?
    kan ju lägga upp tre gratis auktioner.

tänkte spara sandalerna till april.

• Scruffy
    Medusan skrev 2011-03-18 20:47:14 följande:
    Jag har inte sett till några gratisauktioner. Har du länk, kod? Tack på förhand isåfall
    jag har fått mail om det. vet inte om det finns någon kod.
  • Scruffy
    Mawe123 skrev 2011-04-11 20:02:01 följande:
    Heja Schenker!!

Den 5:e lämnades ett paket från säljaren in till ombud,
    den 6:e får jag ett mail - du har snart ett paket att hämta.. från schenker,
    den 8:e sorteras det,
    den 11:e har det avgått från terminal Förvånad

Verkligen supersnabba, 6 dagar efter inlämning innan det ens börjar röra på sig Skrikandes
    Har upplevet precis samma sak, fast här är det jag som är avsändaren.

SORTERAD 2011-04-11 09:07 Paket har passerat sorteringsterminal. INLÄMNAT PAKET 2011-04-06 16:54 Paketet är skickat av avsändaren. FRAKT BOKAD 2011-04-05 20:04 Avsändaren har bokat frakt. Schenker inväntar paket.
  • Scruffy
    Yosa skrev 2011-04-24 19:27:19 följande:
    Hur är sandaler Kavat liknande dessa?
    www.tradera.com/KAVAT-sandaler-sandal-strl-25...

Är de mjuka och sköna eller stela?
    Är de bra kvalité?
    Jag har använt KAVAT sandaler liknande modell, men stängd tå till min barn i flera år.
    Har dem inga strumpor blir det ju luftigare.

Jag vill ha stäng tå då mina cyklar väldigt mycket och jag vill inte att dem ska skrapa tårna blodiga.
    Gjorde ett riktigt kap till sonen, köpte ett par kanonfina för 134 kr ink frakt.

Jag har aldrig haft något att anmärka på KAVATS sandaler gällande KVALITETEN.

Köpte ett par förra året till min son på Tradera för 230 kr inkl frakt. Sålde dem i år igen för 54 kr.
    Dotterns var ja dock tvungen att kassera.
  • Scruffy

Hur löser ni situationer med outhämtade paket. I detta fall schenker???

Jag mailade henne förra veckan och hon tackade så mycket för påminnelsen med hade varit bortrest när det kommit till ombudet. Hon skulle hämta ut det onsdag eller torsdag. Ser nu på schenkers hemsida att paketet betraktas som outlöst och returneras till avsändare.
    Den frakten får ju jag stå för.
    Tänkte erbjuda henne att antingen får hon göra en överföring på returfrakten samt portokostnaden om hon nu vill ha regnstället och så skickar jag det med post eller så betalar jag tillbaka vinnande bud - returnfrakten till henne.

Nu mailade jag bara henne med spårningsresultaten där det står att paketet är outlöst och att det returneras till avsändaren, får se vad jag får för reaktion.

Hon har 210 positiva omdömmen.

• Scruffy
    Smultronhjärta skrev 2011-04-26 08:37:29 följande:
    Jag hade ringt till hennes utlämningsställe och kollat ifall det har hunnit gå tillbaka. De är sällan snabba med returer och jag har för mina köpares skull flera ggr lyckats förhindra det. Sen att det egentligen borde vara köparen som gör detta är en annan sak men jag föredrar att se det som att jag på så sätt slapp krångla extra
    Hon skrev i sitt mail förra veckan att hon skulle ringa till dem och be att det inte returnerades.
    Om hon sedan gjorde det vet jag inte.
  • Scruffy

Ringde dit och hon hade ringt och sagt att det inte skulle returneras.
    Konstigt att det står så på spårningsresultaten.
    Nu får jag väl avvakta och se vad hon svarar på mina mail.

• Scruffy

Har jag missat något? Får man sälja några saker utan provision igen?

Har en hel del gtrejer att lägga ut?

Länk till det eller kampanjkod?

Svar på tråden Traderatråden nr 16