Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Flingan - vad synd! Jag tyckte min blev jättegod.

• MrsMumrik

Steffi och lillgrodan - jag fick svar på mitt sms från Lina ang. Karin och Ellis nummer igår och då skrev hon "ses på tisdag" betyder det att vi bestämt att ses på IKEA på tisdag och fika på waynes på onsdag? Kul!
    Karin kan du inboxa mig ditt nummer? Jag fick bara Ellis av Lina.

Ha en bra dag tjejer och ha det så mysigt på prommisen!

• MrsMumrik

LillaT - jag måste tyvärr hoppa över prommisen. Har galet mycket planerat nu varje dag fram till vi åker till norrland så nu är det 100% pack, tvätt och julklappsinslagning som gäller fram till dess

Selma håller nästan garanterat på att få tänder nu. Så fort hon får tag i någons hand så stoppar hon in den i munnen och gnager och gnager och gnager. Vilkat var tur för oss i lördags när vi var på romantisk dejt. Hon hade varit vaken hela dagen och vägrade att sova så i stället fick hon sitta i knät och gnaga på på våra händer Hon har också precis lärt sig att plocka ut och stoppa in sin napp och det ser så himla gulligt ut! Hon börjar bli en stor bebis nu och det är verkligen fantastiskt att hänga med i alla nya framsteg!

• MrsMumrik

LillaT - ja, nu får vi boka in några pass tillsammans och peppa varandra

Utteröga - grattis på din dag Skål

Steffi - ses imorrn vid 14:50!

• MrsMumrik

Lillgrodan och Steffi - tack för igår! Ses senare idag

LillaT - julbordet var helt ok. Det var vi och tusen pensionärer, men det var trevligt och liiite julkänsla i alla fall.

Flingan - allt bra med dig? Skulle varit kul med en fika innan jul, men det är toktjockt för mig ända fram till vi drar till norrland och sen blir jag ju borta tre veckor, men vi kan väl försöka ses när jag kommer hem och snacka lite strunt (och alla andra också förstås!). Jag har varit dålig på att läsa böcker på sista tiden. Du får säga till om du behöver tillbaka dina böcker. Btw, jag har två nya superbra LCHF recept. Ett på sesambröd och ett på pannkakor! Jag är på -6kg nu

• MrsMumrik

Idag är stora dagen för mig! Jag ska lämna Selma hemma med Henrik i FEM timmar medan jag åker och köper de sista två klapparna och går på bio med min syrra. Kan ärligt erkänna att jag blir lite tårögd när jag tänker på det.... usch jag är så tramsig! Gråter 

Svar på tråden järfällatråden 9