Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Åh vad mysigt det låter med julskinska och adventsfixat hemma... själv ligger jag som en strandad val fortfarande och känner mig skruttig. Ingen feber längre, men snuvig och ont i huvudet. Jag vill ha ork att städa och julpynta!!!

Skulle besöka Ormbacka idag, men fick ställa in då jag nog inte är så välkommen förkyld som jag är

Flingan - bra jobbat med diciplinen!

Nästa vecka har jag nästan inget planerat, någon som har lust att ta en lunch eller frukost på IKEA?

• MrsMumrik

Utteröga - stackars dig och Uma. Magsjuka är så jobbigt...

LillaT - vilket superbra idé med pussel i julstrumpan. Den kanske jag lånar när Selma blir stor

Flingan - skulle det vara ok om jag kom förbi och lånade tillbaka min kokbok imorrn? Har insett att jag är SÅ GALET tjock!! Jag måste verkligen göra några storkok nu och SLUTA äta choklad. Henrik fick en jättestor presentkorg med choklad när han slutade jobbet och jag är där och nallar vareviga dag. Är nu uppe i 80kg igen efter min norrlandsvistelse Rynkar på näsan

• MrsMumrik

Flingan - nej, det är lungt! Vi kan ta det någon annan dag när du kan. Jag är ju inte så pigg heller så det kanske inte är så bra om ni kommer förbi här så ni får några bacilusker. Om vi ska ta en fika på IKEA nästa vecka kanske du kan ta den då? Kram så länge!

• MrsMumrik

EFTERLYSNING Förvånad - är det någon som har en bärsele som jag skulle kunna få låna över helgen? Vi ska flyga hem från Helsingborg på söndag och Selma har plötsligt bestämt sig för att hon vägrar att sitta i sjalen. Vet inte om hon börjar bli för stor för den? Hon väger 6,2 kg nu. Kanske någon som har en gammal babybjörn som de inte använder? Vet att de tydligen inte är ergonomiska, men det handlar ju bara om en kort stund.

• MrsMumrik

Haha - så klart att det är du som har en Elin Inte bara är du mitt bibliotek, men också min provider av babyartiklar. Du vet att du är en väldigt snäll tjej va? {#emotions_dlg.flower} TACK! Jag lånar den gärna! Är det ok om jag svänger förbi på fredag eftermiddag och hämtar den? Alternativt om du inte har något för dig på fredagkväll så har jag makesfritt om du vill komma förbi och ta en glas fredagsvin

• MrsMumrik

ÅH vad mysigt! Ska ni till Clarion? Jag ska in till stan på mammadejt på torsdag och till Kista på mammadejt på fredag, men jag är hemma på eftermiddag/kvällen. Imorrn ska vi och storhandla efter jobbet, jag kan svänga förbi då och bara hämta den utanför om du inte vill att jag ska komma in?

• MrsMumrik

Jag vet, jag är riktigt lösaktig med mina mammadejter

Imorrn är jag hemma till 09:00, på torsdag till 10:00 och på fredag till 10:00 cirkus. Hemma efter 16:00 alla dagarna tror jag...

• MrsMumrik

Okelidokely! Tusen tack!

Förlåt alla andra i tråden för att det blev lite mycket officiell schemaläggning!

• MrsMumrik

LillaT - japp! Har varit ute och flanerat idag!

Flingan - hur gick det i skolan?

Ang. IKEA dejten nästa vecka, funkar tisdag för er? Steffi skulle nog följa med då också

Svar på tråden järfällatråden 9