järfällatråden 9
Åh vad mysigt det låter med julskinska och adventsfixat hemma... själv ligger jag som en strandad val fortfarande och känner mig skruttig. Ingen feber längre, men snuvig och ont i huvudet. Jag vill ha ork att städa och julpynta!!!
Skulle besöka Ormbacka idag, men fick ställa in då jag nog inte är så välkommen förkyld som jag är
Flingan - bra jobbat med diciplinen!
Nästa vecka har jag nästan inget planerat, någon som har lust att ta en lunch eller frukost på IKEA?

- är det någon som har en bärsele som jag skulle kunna få låna över helgen? Vi ska flyga hem från Helsingborg på söndag och Selma har plötsligt bestämt sig för att hon vägrar att sitta i sjalen. Vet inte om hon börjar bli för stor för den? Hon väger 6,2 kg nu. Kanske någon som har en gammal babybjörn som de inte använder? Vet att de tydligen inte är ergonomiska, men det handlar ju bara om en kort stund.
TACK! Jag lånar den gärna! Är det ok om jag svänger förbi på fredag eftermiddag och hämtar den? Alternativt om du inte har något för dig på fredagkväll så har jag makesfritt om du vill komma förbi och ta en glas fredagsvin