Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Tip - shit! En mil åt gången? Bra jobbat!

Lillgrodan och LillaT - man kan ju alltid gå och lunka runt... det är min plan om jag inte orkar springa. Det ska ju vara en kul kväll inte ångestladdat

Lillgrodan - är du på jobbet nu?

• MrsMumrik

LillaT - Selma sover till 11:00 ungefär... är det ok om jag kommer vid 11:30 så tar jag med mig lite lunch till henne så kan hon äta den hos er?

• MrsMumrik

Therese - Selma har precis kaskadkräkts i köket Jag vet inte om det var för att hon åt för fort eller om hon blivit sjuk, men det känns dumt att chansa och smitta Tor... Känns som det var jättelänge sen vi sågs så det är supertråkigt! Är du ledig hela veckan?

• MrsMumrik

Flingan - jag hänger gärna på att fika nästa vecka! Jag kan ons, tors och fredag.

LillaT - kan du på eftermiddagen någon av dagarna ons, tors eller fredag? Hur sent jobbar du?

Lillgrodan - Henrik bestämde sig för att jobba hemma idag så jag tror vi hoppar över ÖF och åker och shoppar lite skor istället. Har inte ett enda par tygskor eller ballerina nu när våren är här. Mina fötter gick ju upp en storlek under graviditeten

• MrsMumrik

LillaT - bra jobbat! När var du där? Jag gick easyline dance passet vid 18:30, det är sjukt jobbigt för en otränad som jag, men faktiskt skulle det kunna vara lite längre. Man hinner precis bli svettig och trött och sen är det över

• MrsMumrik

Tip - inte svår alls... lite typ Brodway/80 tal

Flingan och LillaT - jag kan tyvärr inte fika på tisdag fm för jag har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och bokat en tid för att börjar utredning av min tinnitus. Känns både bra och dåligt, men det måste göras nu!

fika/promma tors fm

flingan+1

mumrik +1

• MrsMumrik

Flingan - sen jag var 14 år, men det blev värre de åren jag bodde utomlands... det går ju inte att bota, men man kanske kan få något hjälpmedel för att slippa höra det så mycket.

• MrsMumrik

Evani - grattis!

Flingan - 09:30 är lite tidigt för oss om vi inte ska ta en frukost någonstans så kan Selma äta där. Vad är planen?

Svar på tråden järfällatråden 9