Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

Steffi - det blev väldigt omkullkastade planer igår... Vi började messa på morgnen när det var så dåligt väder om att vi skulle åka till Bro istället så vi kunde ta bilarna. Sen körde jag och Tuva fel och hamnade i Kalhäll. När vi äntligen kom rätt så visade det sig att jag mitt nöt hade kollat fel på tiden så vi fick inte bada i Bro där Karin väntade så vi åkte till jakan och doppade oss där lite istället.

Flingan - tack för inspirationen! Nu ska här skrivas handlingslista!

• MrsMumrik

Tip - skulle skriva Tip och Flingan, men hjärnan la tydligen av. Tack för brunchtipsen i alla fall!

• MrsMumrik

MRobson - välkommen! Jag brukar gå på ÖF i Barkarby.

Flingan - blev det någon baddejt på fredag? Jag kan inte på måndag så om du vill och kan så kan ju vi åka iväg på fredag med S och A?

• MrsMumrik

LillaT - härligt med träning! Jag ska på afro ikväll. Vi var påväg till ÖF för babymassagekurs!

Flingan, Steffi och Evani - Bro öppnar inte förrän vid 14:00 så det får nog blir Jakan. Fick tips om att vällingby var bra också. Någon som varit där?

• MrsMumrik

Ok, men då kör vi jakan då. Funkar det 10:00 istället?

Jag brukar vara på ÖF vid 13:15 ungefär så jag hinner till sångerna vid 13:30

• MrsMumrik

Steffi - det funkar för mig att ses 10:40. Ska du ner till ÖF nu? Jag, Helena och Lina kommer också!

Svar på tråden järfällatråden 9