Inlägg från: MrsMumrik |Visa alla inlägg
  • MrsMumrik

järfällatråden 9

1975 skrev 2011-02-17 10:36:34 följande:
    Katten har tok lekt. Hunden har snarkat som en alkis och ylat vid ett tillfälle så hjärtat stannade på mig. Han måste ha drömt nåt hemskt. Och nu fattas bara att jag som är så utvilad efter denna natt ska föda just i dag. I LÖÖÖÖVE MY LIFE!! God morgon världen!!!!!
    Sorry, men jag skrattade högt! Stor styrkekram till dig!
  • MrsMumrik

Hörrni tjejer, när började ni med frukost till era småttingar? Selma äter puréer till lunch och så får hon välling innan vi går och lägger oss, men hon är verkar så himla hungrig hela tiden så jag funderar på att börja ge henne gröt på morgonen också (hon ammar såklart mellan alla målen). Vad ger ni era till frukost?

Det verkar inte blir så många kvar till någon middag den 5:e. Är de någon som planerar att gå?

• MrsMumrik

Gör det då! Ät en semla eller femton och låt Magnus ta kidsen och gå och lägg dig i ett bad och läs en bok! Imorrn känns det säkert bättre... och om det inte gör det så känns det garanterat bättre på torsdag för då ska vi ses och gagga lite över frukost

• MrsMumrik

Grattis Judith!! Fort gick det också Vilket fint namn {#emotions_dlg.flower}

Välkommen tillbaka Lillgrodans mamma! Ska bli spännande att höra allt om Kap Verde!

• MrsMumrik

Steffi och lillgrodan - det verkar bara vara vi kvar så vi kanske ska göra en BVC dejt av middagen?

Steffi - men OH LORD vad klumpiga vissa människor kan vara? Helt otroligt!! Du ser INTE gravid ut!
    Jag hänger nog på nästa torsdag på ÖF i Barkarby! Selma behöver också lite inspiration om krypandet

Matglad - me too!

Rutan - jag ska nog ge mig på ett liknande försök snart. Selma vaknar och vill äta varannan timme hela nätterna nu och det är mer än vad hon gjorde när hon var nyfödd... Det är dags för henne att flytta till egen säng och sova nu, även fast det gör ont i mammahjärtat.

Flingan - spännand! Jag ska också testa det med min Ergo. Det är ju super att ha händerna fria, men ändå kunna konka runt på lillan. Är det inte joxigt att få upp henne själv på ryggen?

• MrsMumrik

Goodmorning girls! Idag är jag lite trött i ögat efter att ha varit ute BARNFRI och svirat lite på stan igår. Våra bästa kompisar var barnvakt åt S och jag och Henrik och våra vänner från Oslo var inne i stan och käkade på Tabbouli och drack appletinis Det var en jättekul kväll, men det kändes också väldigt skönt att komma hem till snopran Hjärta

Hoppas ni får en härligt söndag! Vi ska käka brunch och ta en sväng i Barkarby outlet!

Svar på tråden järfällatråden 9