• Lilla

järfällatråden 9

Utteröga: hur gick påklädningen idag? Låter så jobbigt... Hoppas det är snart övergående!! Lycka till med jobbsökeriet!

Mirix: hur går det med uppgiften?

• Lilla

Välkommen AnnaLind! Jag har en dotter på 3 år och väntar andra barnet i juni. Bor med min man i Skälby.

• Lilla

Stora syster: jobbigt med så tidig morgon... Hur är det med Nilo nu då?

Utteröga: grattis till V på 16-månaderssdagen!

Min mamma kom till oss igår och stannar till söndag, så idag leker mormor och Idun hela dagen istället för att vara på dagis. I morgon ska jag och maken ge oss i kast med att göra något åt klädkammaren...!

• Lilla

Flingan: jag vill också hitta tussilago! Förresten så har jag slutat gå på akupunktur nu. Tycker inte det funakr mot min smärta tyvärr.

• Lilla

Matglad: roligt att I och mormor träffade dig igår. 19 nya böcker att läsa (ca 10 läste de redan igår).

• Lilla

stora syster: lycka till med allt på listan inför renoveringen! Är det stora saker, tråkiga saker eller roliga saker?

Här är grillen i gång, potatisen kokar och snart blir det middag. Grillpremiär för oss denna säsong. Annars ahr vi varit på IKEA idag (igen). Köpte grilltång, grillpensel, skira gardiner till vardagsrummet och 4 klappstolar. Det behövs alltid extra stolar när man bjuder någo på fika, mat etc. Bra att kunna packa ihop dem platt efteråt. Mormor har ju varit här hel helgen, så hon och Idun gick tillsammans på IKEA. Perfekt, för annars blir det bara jaga jaga jaga 3-åring samt åka rutchkana på barnavdelningen.

• Lilla

evani: ja, alla ger sig ut när det är fint väder. Kul att lekparkerna fylls med folk igen. Hur mår du efter operationen?

• Lilla

evani: hoppas du inte behöver ha ont i sex månader... Har du något jobba på gång?

stora syster: vad flitiga ni har varit med trädgården!

Flingan: lycka till på tillväxtul:et!

Svar på tråden järfällatråden 9