järfällatråden 9
mumriksfru: Jag funderar på att gå ner på öf även på måndag, de har bebisträff då också, med babysång, var mysigt idag. Har inte riktigt bestämt mig...
mumriksfru: Jag funderar på att gå ner på öf även på måndag, de har bebisträff då också, med babysång, var mysigt idag. Har inte riktigt bestämt mig...
mumriksfru: Japp alla får komma, det är vissa tider när de tbara är för bebisar dock, då ör det lite lugnare. Vi kanske kan äta lunch på måndag och sedan gå dit tillsammans?
Marina: Tack ialla fall!
Här hemma har vi bakat bullar ikväll! Bakar för fullt till dopet!
Plus att inbjudningskorten kom med posten idag! De blev jättefina
syster: Det finns ju små ihopfällbara pottor.... ska googla och se om jag hittar dem. Annars är nog blja på flyget en bra ide....
Mirix: Gå ut och spring och sov sedan, eller kom hit och skruva hyllor?
Jag var till BM idag, och fick med mig TONVIS med kondomer!
Ikväll är vi Gustav fria och ska renovera klart i magnus rum så att vi äntligen kan få lite ordnign här hemma
Ska bli kul att måla och fixa, men det lär ta hela natten, så vi har laddat med cola och godis!
Puh,nu har vi gjort massor härhemma men det ser ut som skrutt just nu... i morgon blir det fortsättning och en tur till görväln för aatt slänga en massa skräp. Nu är det godnatt iallafall, Agnes sover sött här bredvid mig!
Syster: www.amvina.se/potette/potetteplus.aspx pottan jag pratade om tidigare
Karro: Ja, och mer skräp kommer det att bli! Vi har kommit på att vi har alldelses för mycket saker! Vi bor ju så pass litet så det blir lätt plåttrigt!
Idag fick vi sovmorgon!
Agnes fick sin flaska sent i natt så hon sov till halv nio i morse! Och G är ju hos farmor och farfar. Magnus är inne och målar nu, och sen ska vi åka iväg och dels sllänga skräp och sedan shoppa lite!
Nu ka jag dricka kaffe! Hoppas ni får en trevlig dag!
Mirjam: Vad duktig du äpå att sy!
Vi ska åka på dop idag, i trädgården hos Magnus kusin, hur länge tror ni det dröjer innan Gustav fått gräsfläckar på sina nya vita byxor?
5 minuter
10 minuter
15 minuter
20 minuter
längre än 20 minuter..... (ha ha ha, troligt!!!
)
mirjam: mmmmm, linnebyxor.....
vet ni, INGA GRÄSFLÄCKAR!!!!!
Jag tror knappt att det är sannt!! Men det är det!!!
Mirjam: Ingen aning faktiskt.... men lovar att hojta till när jag ser ngt
mumriksfru: Jag har inte bestämtmig än, är du sugen på att gå? Idag har de öppet för baby mellan ett och tre Vi kan gå tillsammans om du vill! www.jarfalla.se/templates/page____2560.aspx
Mirix: Nej inte vad jag vet.... vad har hänt?