-
-
Lina, jag förstår att du är superarg och hysterisk, men sätt dig ner och andas nu! Nu måste du vara lösningsfokuserad. Du fixar det här! Du är ju en superduktig person, tänk om ngt hade havererat på jobbet, du hade bara fixat det, nu fixar du detta också! Kram till dig!!!
Jag skulle ha träffat min svägerska idag, äntligen, men hon ställde in i morse pga regnet... och jag förstår henne, hon skulle åka från skogås till hässelby till sumpan och hem igen, med två barn.... det hade nog inte jag heller gjort i hällande regn.... vi bokade in tisdag nästa vecka istället, hoppas att de tblir av!
Mitt renoveringsprojekt matbordet....jag köpte ju färg till det igår... och målade.... och det som var så lävckert i mitt huvud... det blev bebisbajsfärgat i verkligheten.... det var bara att slipa bort alltihopa och köpa ny färg.... nu är det fin färg även om underlaget inte blev perfekt överallt. Men det får duga. Ska måla en gång till ikväll och sedan lacka! -
Lina: Bra att du står på dig! Det kommer att ordna sig!! Du fixar det! Vad är det för fsk i Viksjö ni valt?
Karin: Men herregud!!! Du måste ha ngn dragningskraft för sånnt där!! Tur att ni inte fick taket på er iaf!!!
Här har vi haft städdag med föreningen idag! Jag tog hand om fikat, vdet kändes helt ok att stå i solen och drivcka kaffe och äta pepparkakor medan de andra jobbade!
Nu ska jag städa lägenheten också innan Gustav kommer hem ikväll! -
kajsa: Jag är också inne och städar.... ska försöka komma ut vid fyra när Agnes ska sova i vagnen,tänkte att Gustav skulle få ta ut sin cykel då!
-
Karin: Hoppas att han inte "ormar" sig nu då utan håller vad han säger! Och hoppas att ni får bilen fort!
Jag fick med mig båda barnen ut!! Agnes somnade i vagnen, och GUstav fick cykla!!!! Hurra vad duktig han var och vad roligt det var! Han cyklade och så stannade vi och gungade och åkte linbana!! Underbart!
Nu ska jag försöka få honom ner i badkaret..... det lär väl gå sådär....
-
RutanE: Grattis på 10-årsdagen!
BT: Vi har ju inte haft det så vi vågar nog inte.....
storasyster: Kul att du tittar in!
Jag har gått en lååååååång promme idag med en kompis! Underbart i vårvädret!!
-
BT: nej inte konstant, men jag hade det under grav med Agnes. Du borde ta det där med din BM, eller ringa till VC, det är inte bra!
-
Nu måste ni hjälpa mig tjejer. Jag sitter och försöker boka en minisemester fölr mig och Magnus i början av maj, tänkte först ta en kryssning med Birka, men jäklar vad dyrt det var! Men vad finns det för bra alternativ i närheten? Kanske slott eller hotell med bra erbjudanden? Har ni ngra ideer?
-
Tack för tips! Ska kolla rånässlott absolut! Tycker att kryssningarna verkarlite dyra, men jag ska leta lte erbjudanden på nätet, om ni snubblar över ngt kan ni väl tipsa mig....
I morgon ska v vi till Autismecenter på morgonen, och min syrra ska vara banrvakt åt agnes..... det kan bli spännande.....
Vad säger ni om en frukost/lunchdate nästa vecka? på tisdag kanke? -
Men Karin hjärtat mitt!! Jag vet hur du känner dig!! Klart vi ska luncha nästa vecka!
Ang att flyga så ja.... det blir liksom så stort.... vill att det ska vara enklare än enklast.... typ sätta mig i bilen åka ett par timmar och sedan viiiiiiiiiiila (och kanske ha lite sex ockås vem vet....
)
Lunchdate på tisda nästa vecka då?
Flingan + Agnes