BT: Välkommen tillbaka! Såg på fejjan att du är sjukskriven på heltid nu, så vi får passa på att ses! 
pappaEmil: Välkommen! Vi är tråd för järfällaföräldrar, inte järfällmammor, även om vi för tillfället endast är mammor som hänger här! Jag bor i jakan med min man och en son född 06 och en dotter född 10
LillaT: hur går det med sömnen för Tor? FÅr ni sova ngt?
JAg har haft en underbar helg jag ockås! Vi åkte till ngra vänner i norrtälje på lördagen och var där med båda barnen, det var full fart, men roligt!
På söndagen kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte till min bror och hans sambo och deras nytilskott Alexander!!! Shit vilken söt bebis!! Han föddes 3e mars, så han var ju alldelsesl ny!! OCh hjälp så söt! Och så lik min bror!! At snusa nyfödd bebis är underbart! Han har en storasyster (halvsyster) som heter Victoria, som är 5 år och sötare och stltare syster får man leta efter! Helt underbart! Vi hade med oss spjälsäng och skötbord och bebiskläder till dem, och de var så glada! DEssutom hade de en liten svart skinnsoffa som de inte belv av med, så den tog vi med oss i pappas släp och så bytte vi ut vår gamla trasiga svarta skinnsoffa mot den! Toppenbra!!
IDag ska jag åka till autismcenter och träffa vår behandlare och lägga upp ngt som heter habiliteringsplan.... det blir spännande.... ska köra bil ensam i stan!!! :-O