järfällatråden 9
Lina: Vad skönt att hon inte var magsjuk!! Det är ju inte kul alls!!
ngn som vill fika nästa vecka? Eller promma?
Fika el promma tisdag fm
flinga+1
Lina: Vad skönt att hon inte var magsjuk!! Det är ju inte kul alls!!
ngn som vill fika nästa vecka? Eller promma?
Fika el promma tisdag fm
flinga+1
just det, hade en fråga också, är det ngn som har en ringsjal jag kan få prova, funderar på om det är värt pengarna att köpa en....
fika tisdag fm:
flingan+1
lillaT+1
fika/promma tors fm
flingan+1
mumrik +1 ?????
lina: Bra att du tar tag i det där! Inte kul med tinnitus!! Hur länge har du haft det?
lillaT: Stackars dig!!
fika tisdag fm:
flingan +1
lillat+1
promma torsdag fm
flinga+1
mumrik +1
tip +1
D1980, vilken tajming! Men det går säkert bra, jag har hört att det är lindrigare ju mindre de är!! Hoppas det går bra!
Evani: GRATTIS!!!! Låter som en tipp topp dag!!! ![]()
Jag är hemkommen från landet och kalas hos syster.... är helt slut... har beställt pizza.....
fika/prom torsdag: Hur vill ni göra? Är det ok att ses vid 9.30 dvs efter lämningen på fsk för mig?
Lina, ingen plan egentligen, men jag skulle behöva gå på ikea, så vi kan ju slå två flugor på smällen eller så?
BT: Det blir tidigt, vid halv 9 hemma hos Therese
menade såklart halv tio!
Puh, nu ska jag strax slänga in mig och A i bilen och åka och hämta G och sedan åka till landet.... hur jag nu ska orka det.... ngn som kan förklara för min dotter att hon ska SOVA på nätterna? Hon verkar ha glömt bort hur man gör.... men nu sover hon minsann.... (vilket är skönt) puh.... har huvudvärk och mensvärk också..... vältrar mig i tyck synd om mig ![]()
SKa bli skönt att komma till landet, men syrran och barnen är där, och eftersom hon är osams med mamma pga att hon valt att köpa hus med en karl hon nyss träffat och både mamma och syrran är rätt omogna när det gäller konflikter....så lär det bli drama... jag packar med mig löparskorna och hoppas på att kunna sringa av mig när det blir för jobbigt....
Skört om er kära mammavänner!
Kram