Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Jag fick också min nummerlapp igår, jag tror att jag ska starta i gruppen lunka, mest för att jag är soäker på hur mkt jag faktistk orkar. Magnus har sagt att han ska vara med med iaf Agnes, så de gör oss sällis till picnicen, och han kan även ha värdesaker och sådant i vagnen.  Vi måste mötas upp innan kanske? Och var det Rut som var ansvarig för picnicpåsen?

Jag har lämnat både Gustav och Magnus på förskolan idag! Magnus ska vara med hela dagen eftersom det lätt blir för mkt för G när det är förskolans dag.  I eftermiddag blir det Ikea!  Nu ska jag lämna in en jovbbansökan! Tack Therese för hjälpen!

• flingansnö

Annika, det berro på när du ska dit, jag ska dit efter föräldrafikat på förskolan, så det blri väl vid fyra, tar med mig hela familjen! Kasnek blir det middag där också!

• flingansnö

Ja, jag gillar att äta där, det är billigt, helt ok och man slipper diska! Och laga mat!!! Det är ju inte min favorit direkt!  Lycka till med shoppingen!

• flingansnö

Therese: Då kan vi starta tillsammans!  

• flingansnö

japp samma upplägg som jag! Och om vi upptäcker att vi har olika tempo så får vi bara dela på oss! Ingen stor grej!

• flingansnö

Lina: Javisst kan du lämna saker hos honom! Vi komemr att ha Agnes med och stora barnvagnen så man kan lägga saker i varukorgen eller i fickorna på Magnus (typ mobiler är väl bar att ha där! )

Lina igen: Vad skönt att det gick bra för er! Jag tänkte på dig under helgen!

• flingansnö

vi har en vattenskada i badrummet!!!!! FAN!!!!!! Precis vad vi behöver nu!!! BLÄ!!!!! 

• flingansnö

Men idag Hurrar vi för Agnes som fyller 1 år!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!!!  

• flingansnö

Är det ngn av er som ska springa som har ett litet enkelt partytält eller paviljong typ? Isåfall kunde vi ta det i bilen och ha uppställt, så slipper vi regn om det regnar.  Annars är det bra om vi har filtar att sitta på när vi ska äta picnicen!

Tack för grattis till A! Vi började dagen med att sjuna för henne och hon fick paket i sängen, Gustav fick hjälpa till att öppna! Sen fick de lite glass med ett ljus i

• flingansnö

TiP. Du kan ju gå med oss annars, behöver ju inte springa menar jag. 

Svar på tråden järfällatråden 9