Sephiroth skrev 2010-05-28 15:13:04 följande:
JO han sover okej på nätterna, men sämre nu än tidigare. Vaknar tidigare och någon gång på natten, men då brukar han somna om av sig själv. Idag ska jag gå ut, fast jag egentligen inte orkar. Måste ta mig ut! Känner ni likadant ibland? Ska dricka alkoholfritt vin och ta en cigg. Duger bra det! Dricker jag nu blir jag ju såklart ännu tröttare. *s* Jobbar din karl borta så mycket? Jag skulle aldrig orka med. Och du som har tre barn också. Jag är imponerad! Tack Bubba. =) Vi tror att det är tänderna igen, och det är trots allt två månader sen han fick första tanden, så det ligger rätt i tiden iaf.
Inget att imponeras av alls

, jag hankar mig fram för att jag helt enkelt måste. Hade gärna haft det annorlunda dock. Det är hans jävla rep och spelningar som jag börjar störa mig på mest... Vi har bara en bil nu och på helgerna om han ska iväg blir jag alltså utan bil. Att kuska runt med tre barn med buss känns inte så lockande. Han arbetar borta ibland, några veckor utomlands per år och ganska många timmars övertid.
Härligt att du tar dig ut! Själv hoppas jag att gubbskrället dyker upp kring åtta ikväll. Då ska jag ta mig ett glas vin och läsa en bok och sedan ska jag kräva att han tar Arvid inatt. Lillskrutten har fortfarande feber och grinar konstant. Orkar snart inte höra mer och känner att jag måste få ett uppehåll om jag ska palla med helgen.
Bubba80: Nej men vad trist med mer sjukdom... Har barnen klarat sig eller är ni sjuka allihop?
Radeklev: Vad roligt att höra att ni haft det bra! Några tips inför vår utlandstripp med lilleman?! Hur har ni bott? Hotell? Privat?
Nä, nu ska jag åka och hämta äldsta sonen från ett lasergamekalas (ett sådant ska jag fan ha nästa gång jag fyller år!

). Ha en trevlig kväll allihop!