nadia bk skrev 2010-06-06 20:27:38 följande:
hej
regnet kommer till götet imorn..vi som precis fixat uteplatsen tråkigt men men...
hur mycket äter era småttingar?
Tidus äter som bara den...
halv 5: 200 ml välling.
8:en portion gröt
11: en hel brk naturnes
14: en hel fruktpuree och kex
17: en hel burk naturnes
20: 300 ml välling hade han fått hade han ätit mer.....
får se hur natten blir börjat vakna igen vill äta vid tolv ett.....sen vakna runt 5 och vara vaken...men men ändras väl snart...
Blir så irriterad på folk som ska lägga sig i och på pekar att man gör ett dåligt jobb.
Killens bror påpeka att det var mitt fel att Tiuds inte kryper för att jag lyfter upp honom.
nått han inte vet nått om pga dom träffat han ett fåtal ggr........
Tidus har alltid gråtit och skrikit när han legat för länge på mage så jag har gjort tvärtom låtit han ligga på ryggen och snurrat honom NU funkar mage han ligger en stund sen vill han sitta och leka eller gå.
Och han ålar sig men bakåt samtidigt som han beklagar sig så de kan man itne hålla på med för länge innan tårarna kommer heller.
Hursomhelst irriterar det mig att folk som itne ens har barn ska kommentera vad jag gör min son och dessutom drar slutsatsen att det är JAG som lyfter upp honom han har en PAPPA också.......IDIOTER.
Sen dessutom har svärmor tjötat om en resesäng på landet som vi är på typ 2 ggr om året nuförtiden pga platsbrist.......säger till henne att itne lägga pengar på det......men hon köper en resesäng ändå och säger att vi kan använda den och ta med till landet när vi är där.....
nu ändrade hon sig och sa "den kan jag ha här"landet" sen kan jag ta hem den till mig,så kan han ha den här när han sover över.........
varav jag svarade jo men det lär dröja...då säger hon "ne men det MÅSTE du släppa på.......
bestämmmer hon det?????
Pratade om att jag ville köpa en sandlåda till honom på våran uteplats.........hon säger ja eller så kan han ha den på landet......som vi återigen aldrig är.......men dom bor där från maj till okt.....
Hon går och köper en sandlåda till Tidus....som vi kan ha här??? NEEEJ.....utan som han ska ha på landet....
stööör mig på hans familj just nu....jag e inkompetent......hönsmamma......och borde ägna mig åt gardiner och blommor typ enligt dom......
Jag "Har" mekat med bilar.....spelat trummor gitarr bas och sjungt i band......gillar och renovera snickra.....halvt en datanörd...gillar spela tv spel.........
Men dom verkar tro att jag gillar blommor gardiner och stickning kortfattat och min kille han kan bilar datorer och tv spel.....
Hallååååå...
flåt men sååå irriterad mitt batteri dör nu så skriver mer sen
Nu börjar det funka allt bättre med bitar i maten också...