Septemberbarn 2009 DEL 3
Emma: Oj, jag tycker inte alls som att det låter att Mattias sover för mycket, men nu arbetar jag ju inte inom sjukvården... Arvid sover också så flera dagar i veckan och vi har aldrig känt att det är något oroväckande. Är de pigga och nöjda i övrigt tror jag inte att det är någon fara, men naturligtvis kan det vara bra att höra med någon läkare/bm om man känner sig orolig.Beklagar sorgen. Vad fruktansvärt tråkigt...
Usch för spricka i handleden. Har själv fått en spricka i armbågen en gång och det gjorde förjävla ont. Knallade runt med mitella i några veckor.
Radeklev: Ja, om Arvid är riktigt trött så funkar det att bara lägga ner honom i sängen och sitta bredvid i någon minut, men vi lägger aldrig ner hoonm och går därifrån och låter honom somna ensam.
Idamarja: Usch för slarviga apotek!

). Han vägde i dag 11 370 och var 77 cm lång! Han charmade de andra i väntrummet genom att le och vinka, med både en och två händer. Nu kryper han omkring i alla fall. Han kör stilen med ena benet/foten under rumpan och hoppar fram. Mest vill han upp och stå.