Septemberbarn 2009 DEL 3
Nix, här ges inte upp (ibland är det riktigt bra att vara envist lagd
)! Snart dags för "frukost". Fy, vilka dåliga shakes (päronsmak). Kroppen skriker efter mat. Vilket ruggigt humör man får och dessutom en grym mensvärk på det. Jippie...
Kunde inte somna förrän efter 02.00 i natt. Jag mådde så dåligt att jag var "tvungen" att väcka Magnus. "Jag mår så jävla dåligt..." Jaha. "Jag kanske kolar av i sömnen" Hmmm... Ingen respons där inte.
Lika varmt i dag igen. I dag är storasyster hemma, så vi leker nog lite på gården (lyx att ha egen lekstuga och sandlåda, men snart är det bye bye huset och vi har ingenstans att ta vägen ännu...
) Någon gungställning har vi dock inte, så vi kanske tar en sväng till kvarterets lekpark och gungar lite. Efter lunch ska jag på utvecklingssamtal med äldsta sonen. Brukar alltid gå bra iofs, men ändå är man nervös varenda gång...
Bubba80: Vad tråkigt att du känner dig vissen. Hoppas att du får bra hjälp.
Sephiroth: Hoppas att du hittar en bra present! Så svårt att tipsa när man inte vet vad han gillar... Hur mycket får presenten kosta?

Överreagerar jag?! Är så jäkla besviken, på mig själv oxå såklart. Jag skulle ha sagt ifrån på en gång...