lupin84 skrev 2010-11-09 21:22:05 följande:
Blev inget UL idag då vi fastnade i bilköer... (snökaos) =/
Fick ny tid nästa tisdag - hoppas på bättre väder då. Vill ju veta på ett ungefär när vi är beräknade. Vi har ju ingen koll alls... =/
Känns inte helt verkligt heller förrän man sett miraklet..
Fyfan vilket mörker! Hoppas ni tar er till nästa UL. Jag längtar som sjutton, hller med om att det inte känns på riktigt innan UL.
Saga09 skrev 2010-11-10 09:58:57 följande:
Hejsan,
Nu var det ett tag sedan jag hade tid till att titta förbi......
Först
Sephiroth - stort GRATTIS till det lilla pyret - såklart vi ska tro att den lilla stannar kvar :)
Kan ju inte alls påstå att längtan efter fler blev mindre nu.. haha...
Angående namn så tycker jag Tor är fint när det kommer till pojknamn
Lupin: Trist att missa UL men skönt ändå att ni fick en ny tid relativt snart iallafall. Ska ni kolla vad det är för kön?
Jaha ja vad händer här annars då..
Saga har börjat gå när man håller i hennes händer - det har tagit lite tid men nu tycker hon att det är sååå roligt att springa runt i lägenheten *s*
Hon pratar en massa men favorit ord just nu är nog gunga och katt.. haha
Annars är jag själv i startgroparna att börja jobba igen - den 29/11 är det jobb som gäller för mig. Känns underligt när man varit hemma såhär länge men det ska väl gå det med hoppas jag. Vi har fått dagisplats från den 10 januari - som tur är har mannen fått jobb nu på 50% men som han kan arbeta hemma med när på dagen som det passar honom bäst.
Tackar! =) Ja h*n får bo kvar! Namn är klara nu, puh!
Men nu mår jag inte bra längre, skit också. Pluggandet har gått jättebra hittills, 3 mvg och ett vg på en månad, men nu orkar jag knappt skriva här. Mår illa och är så trött att jag bara vill ligga och sova hela tiden. Bra tips mot illamåendet? Har testat att äta något salt, postafen, mandariner och mackor. Hjälper inte och illamåendet är dygnet runt. :-S