Tuttan80: Såå tråkigt för dej. Men skönt på ett sätt att du äntligen fick besked så du vet vad du ska sörja. Det tog ju sån himla tid. Du och jag kan verkligen se våra söner som ett litet mirakel. De hjälper en verkligen att få skratta ibland, mitt i detta elände. Proverna ser ju verkligen bra ut! Men jag vet, inget känns bra just nu.
Jag har inte heller fått min mens ännu...skrapades den 21 april. Men den kommer väl, hoppas jag. Träffade en gynekolog igår och försökte ställa mina frågor till honom, men det är svårt att få dem att svara på det man verkligen frågar. Dessutom känns det som att de inte vet så mkt mer än det man själv läst sig till...
Jag oroar mig för att jag haft en utebliven mens (hade mens i oktober och gravid enl sticka först på nyårsafton), det slutade i ett missfall och direkt därpå blev jag gravid igen och det var en mola. Det är som att de inte vill lyssna på denna historia utan bara tänker att; det här är en mola och de behandlar vi enl pm såhär. Sist jag hade mens var i oktober liksom!! Men det fattar de inte! Samtidigt verkar ju ingen veta så mkt om det här så vad ska de svara?
Läkaren sa dessutom att "det forskas kanske lite på mola, men vad det ska vara bra för vet jag inte eftersom behandlingen fungerar så bra"!!
Så sköönt att ni finns i alla fall...mina medsystrar! Kram till er alla!